خبرگزاری کار ایران

کریمی از شرایط بدنی ایده آلی بهره نمی‌برد؛

کرانچار: امیدوارم گلزنی‌مان روی غلتک بیفتد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۳۲۱

سرمربی سپاهان اصفهان درباره اینکه مشکل اصلی این تیم در خط حمله است، اظهار نظر کرد و او معتقد است هافبک تازه وارد آنها از شرایط ایده آلی بهره نمی‌برد.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان اصفهان، در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر گفت: در دوره اول مربیگری‌ام در ایران به یاد دارم که همیشه کار سختی در اهواز داشتیم نه به دلیل آب و هوای آنجا بلکه به دلیل وجود تیم‌های خوبی مثل فولاد خوزستان اما من به هر حال امیدوارم فردا با یک نتیجه خوب به شهرمان برگردیم. ما می‌دانیم که فولاد خوزستان چندین بازیکن جدید دارد و وقتی آنها را آنالیز کردیم فهمیدیم که یک ترکیب خوب از بازیکنان جوان و باتجربه شکل گرفته است و تشکیل این ترکیب بسیار دشوار است. اما ما امیدواریم که بتوانیم بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و یک نتیجه مثبت بگیریم. ما آگاه هستیم که بازی مشکلی در پیش خواهیم داشت. از ابتدای لیگ سپاهان بازی به بازی کیفیت را افزایش داده است و تنها مشکلی که در تیم ما وجود دارد مشکل گلزنی است که امیدوارم از بازی فردا گلزنی تیم روی غلتک بیفتد.

وی ادامه داد: همه از این ضرب‌المثل اطلاع دارید که شیر زخمی خطرناک‌ترین حیوان است به همین دلیل تیم فولاد که در جام حذفی مقابل یک تیم لیگ یکی از گردونه مسابقات کنار رفته برای جبران آن نتیجه روبه‌روی ما قرار می‌گیرد و چون تیم ما هم همین وضعیت را دارد می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که فردا بازی زیبایی را خواهیم دید. خوشبختانه بازیکن مصدومی ندارم و با 20 بازیکن اینجا حضور پیدا کرده‌ایم که امیدوارم دست پر برگردیم.

کرانچار در خصوص مشکل اصلی تیمش اینگونه گفت: در این خصوص ما باید این را مدنظر داشته باشیم که تیم ما هفته‌به‌هفته در روند بازی‌سازی پیشرفت کرده است. ما با اضافه شدن 9 بازیکن جدید تقریباً یک تیم نوپا به حساب می‌آییم و فقط مشکل در خط حمله ما وجود دارد که موقعیت‌های پیاپی گلزنی را به گل تبدیل نمی‌کند که البته همین عدم گلزنی در برخی مسابقات به نحوی بوده که ما نتوانستیم پیروز از میدان بیرون بیاییم. من فکر می‌کنم باید بتوانیم از فردا و بازی مقابل فولاد این روند را تغییر دهیم. همانطور که اطلاع دارید و در مقدمه صحبت‌هایم گفتم این مشکل گلزنی تیم ما باید از بازی فردا برطرف شود و چرخه گلزنی تیم سپاهان بالاخره به حرکت در بیاید که بتوانیم در ادامه از لحاظ بازی‌سازی هم در زمان زودتری پیشرفت کنیم.

کرانچار در خصوص بازگشت علی کریمی به ترکیب سپاهان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیرماه بود که علی کریمی به دیناموزاگرب رفت. این تیم در آن مقطع زیر نظر من آماده حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا می‌شد. ما به این رقابت‌ها راه یافتیم و بعد از آن هم من از این تیم جدا شدم، اما علی کریمی در آنجا ماند. بعد از آن هم به دیناموزاگراب بی رفت. فکر می‌کنم چیزی که باعث حضور علی کریمی در اروپا شد، این بود که او با دیدگاه ایران به کرواسی رفت. او فکر می‌کرد با آمادگی که دارد، در اروپا هم می‌تواند بازی کند، اما این‌طور نیست.

وی افزود: زمانی که من در دیناموزاگرب سرمربی کریمی بودم، دیدم که او از نظر بدنی عقب است. زمان زیادی گذاشتم که او را به شرایط ایده‌آل جسمانی برگردانم تا بتواند با هم پستی‌هایش رقابت کند، اما این طور نشد. بعد از آن هم به تیم خواهر خوانده دیناموزاگرب، یعنی لوکوموتیو رفت. حالا هم دوباره به سپاهان برگشته است. شاید کادر فنی لوکوموتیو از عملکرد او راضی نبود و یا هر چیز دیگر. به هر حال شاید این یک تجربه‌ای شد برای علی کریمی. اینکه او کیفیت اروپا را لمس کرد و متوجه شد که چقدر با ایران فرق دارد.

کرانچار ادامه داد: من خودم می‌خواستم که کریمی به سپاهان برگردد. شاید این تجربه برایش بد نبود. در اروپا شرایط مثل ایران نیست. اگر بازیکنی که شرایط جسمانی‌اش در سطح بین‌المللی نیست، به اروپا برود و ببیند نمی‌تواند پابه‌پای آنها تمرین و بازی کند، برای جبران عقب افتادگی‌اش کار سختی دارد. امیدوارم حالا در سپاهان به کار ما بیاید. من حالا می‌توانم روی کریمی کار کنم تا همان بازیکن مدنظرم در دیناموزاگرب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز