خبرگزاری کار ایران

رونالدینیو:از نرفتن به لیگ انگلیس پشیمان نیستم

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۷۵

رونالدینیو بازیکن افسانه ای بارسلونا در مصاحبه ای اعلام کرد که تیم های انگلیسی از جمله منچستر یونایتد و چلسی خواهان او بودند ولی او در نهایت لیگ اسپانیا را انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، اسطوره بارسلونا در مصاحبه ای گفت :نزدیک بود که با تیم چلسی قراردادی امضا کنم.

رونالدینیو حدود پنج سال از سال 2003 تا 2005 برای تیم بارسلونا بازی کرد با این حال او در گفتگویی جدید از نزدیکی قرارداد با منچستر و حضور در لیگ انگلیس بعد از جذب بکهام از سوی رئال مادرید خبر داد.

این اتفاق اما در نهایت باعث  شد تا رونالدینیو تصمیم بگیرد به بارسلونا بپیوندد و حضورش در لیگ جزیره منتفی شود. اما به ادعای این فوق ستاره منچستر یونایتد تنها تیمی نبود که در آستانه حضور در آن قرار داشت و او فاش کرد که چلسی نیز در آن مقطع به دنبال جذب او بود. 

رونالدینیو اما عدم حضور و تجربه لیگ انگلیس را اینطور توجیه می‌کند: من پشیمان نیستم که نتوانستم به لیگ انگلیس بروم اما این می‌توانست برای من خیلی خاص باشد چرا که آنجا یک لیگ فوق العاده است. 

او اضافه کرد: لیگ انگلیس سریع و قوی است. این خیلی عالی است که شما آن بازی‌ها را نگاه کنید و از دیدن بازی‌ها خسته نشوید. من مایل نیستم که بازیهای لیگ انگلیس را تا پایان 90 دقیقه نگاه کنم بلکه مطمئنا از دیدن هایلایت بازی‌ها  و گل‌های آن نسبت به دیگر لیگ ها لذت بیشتری می‌برم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز