خبرگزاری کار ایران

مدت زمان زدن سرویس کوتاه می‌شود

تغییرات تازه در مسابقات والیبال

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۳۶

اعضای حاضر در نشست کمیته مسابقات FIVB اعلام کردند که یک مسابقه والیبال باید در زمان معینی به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، جلسات کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی والیبال در سال جدید میلادی با حضور مسئولان این فدراسیون برگزار شد.

در این نشست‌ها در مورد مسائل مختلف از جمله ادامه از استفاده از تورهای LED تأکید شد. این تورها که در 2 سال گذشته در جذابیت هر چه بیشتر والیبال تأثیر مثبتی داشته است همچنان در لیگ جهانی،‌ گروه اول گرندپری و تور جهانی والیبال ساحلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موضوع بعدی که برای اجرا در سال 2016 مورد تأکید قرار گرفت، سیستم ویدئو چک و کوتاه‌تر کردن زمان بازی والیبال بود. به این ترتیب سیستم ویدئو چک از این به بعد به صورت رسمی در تمام مسابقات فدراسیون جهانی اجرا می‌شود و برای نخستین بار در بازی‌های المپیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اعضای حاضر در نشست کمیته مسابقات FIVB همچنین اتفاق نظر داشتند که یک مسابقه والیبال نباید بیش از یک ساعت و 50 دقیقه طول بکشد. بنابراین واحد پخش تلویزیونی باید خود را حداکثر برای یک مسابقه 2 ساعته آماده کند. کوتاه شدن زمان در نظر گرفته شده برای زدن سرویس از گزینه‌های مورد توجه فدراسیون جهانی است.

فدراسیون جهانی والیبال در پایان اعلام کرد که در انتظار پیشنهاد برای اعطای میزبانی مسابقات باشگاه‌های جهان در سال 2016 است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز