خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

ایران - آرژانتین؛ فردا 7:30 شبکه سه/ پخش دیدارهای حساس از سیما

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۲۴۰

رقابت های تیم ملی والیبال کشورمان در جام جهانی والیبال 2015 – ژاپن به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، رقابت های جام جهانی والیبال ۲۰۱۵، سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال است که از تاریخ ۱۷ شهریور تا ۱ مهر ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

شبکه ورزش سیما در راستای رضایت بینندگان و همچنین حمایت از تیم ملی والیبال کشورمان، جدال بلندقامتان والیبال ایران در این جام با رقیبان خود را زنده روی آنتن خواهد برد. این شبکه همچنین در پوشش همه جانبه این رقابت ها، دیدارهای مهم و حساس بین تیم های طراز اول این جام را برای علاقمندان به رشته ورزشی والیبال و آگاهی هموطنان از سطح این مسابقات زنده پوشش می دهد.

جام جهانی 2015 والیبال به میزبانی ژاپن در ۵ شهر و در ۶ ورزشگاه برگزار خواهد شد که گام نخست از انتخابی والیبال در المپیک ۲۰۱۶ ریو، برزیل خواهد بود. 12 تیم در این دوره از مسابقات در سه مرحله و در 66 بازی به مصاف هم خواهند رفت. در این دوره از رقابت ها به جز تیم میزبان، کشورهای ایران و استرالیا از قاره آسیا، لهستان به عنوان قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۴، روسیه و ایتالیا به عنوان رنکینگ داران اروپایی، آرژانتین و ونزوئلا به نمایندگی از آمریکای جنوبی، کانادا و آمریکا از آمریکای مرکزی و مصر و تونس از قاره آفریقا شرکت کنندگان در این مسابقات هستند .تیم ملی برزیل به دلیل میزبانی مسابقات المپیک، از شرکت در این رقابت ها معاف شده است .

گفتنی است جدول پخش زنده رقابت های جام جهانی والیبال 2015 از شبکه ورزش سیما بدین ترتیب است:

 سه شنبه 17/ 06/ 94

 روسیه- ونزوئلا، ساعت 10:40 (زنده)

 لهستان- تونس، ساعت 14:10(زنده)

 آرژانتین- ایران، ساعت 19:30 (تکرار)

 چهارشنبه 18/ 06/ 94

 مصر- کانادا، ساعت 10:40 (زنده)

 لهستان- روسیه، ساعت 14:10(زنده)

 تونس- ایران، ساعت 19:30 (تکرار)

 پنجشنبه 19/ 06/ 94

 آرژانتین- لهستان، ساعت 10:40 (زنده)

 روسیه- تونس، ساعت 14:10 (زنده)

 جمعه 20/ 06/ 94

 ایران- ونزوئلا، ساعت 11:00 (تکرار)

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز