خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه‌نخست؛

پرسپولیس 2- پدیده 2؛ آغاز ناامیدکننده تیم برانکو/ نوروزی ناجی پروفسور!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده‌مشهد با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا برانکو و تیمش در نخستن دیدار 2 امتیاز خانگی را از دست بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس‌تهران و پدیده مشهد از ساعت 19:35 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که دو تیم با تساوی 2 بر 2 به کار خود پایان دادند تا سهم هر یک از دو تیم فقط یک امتیاز از این دیدار باشد.

قضاوت این دیدار بر عهده یداله جهانبازی است که بابک داوری و سعید زارع وی را در قضاوت بازی کمک می‌کنند.

دقیقه 10 ارسال هادی نوروزی روی دروازه را علی علیپور با ضربه سری شیرجه‌ای به گل بدل کرد تا تهرانی‌های سرخ‌پوش خیلی زود به گل برسند.

دقیقه 11 کمندانی روی ارسال زیبای رضاییان می توانست دروازه مشهدی‌ها را بار دیگر باز کند که ضربه سر این بازیکن جوان به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

دقیقه 15 اشتباه مرگبار مدافعان سرخ‌پوش درون محوطه جریمه باعث شد مشهدی‌ها به گل تساوی‌بخش برسند. یونس شاگری مهاجم سابق پرسپولیس از غفلت و اشتباهات چند باره مدافعان سرخ‌ها نهایت بهره را برد و کار را به تساوی کشید.

دقیقه 16 حسین بادامکی هم موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند. ارسال محسن یوسفی به زیبایی از مدافعان سرخ‌ها عبور کرد و روی سر کاپیتان بادامکی نشست و ضربه سر این بازیکن به تور دروازه سرخ‌پوشان بوسه زد تا مشهدی‌ها 2 بر یک پیش بیفتند.

دقیقه 38 هادی نوروزی ناجی تیمش شد و با شوتی سنگین و زیبا از پشت محوطه جریمه روشنگر را تسلیم کرد تا کار دو تیم به تساوی 2 بر کشیده شود.

دقیقه 39 علیپور روی پاس احمدزاده می‌توانست دروازه پدیده را باز کند که شوت این بازیکن میلیمتری از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم اگرچه دو تیم صاحب موقعیت‌های متعددی شدند ولی توپی از خط دورازه‌ها عبور نکرد تا برانکو با شاگردانش 2 امتیاز حساس خانگی را از دست بدهند.

ترکیب پرسپولیس: ایمان صادقی، محسن بنگر، مارکو ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی، علی علیپور و هادی نوروزی

ترکیب پدیده مشهد: مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمود خمیسی، ایگور پراهیچ، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، میلاد غریبی، محسن یوسفی، یونس شاکری و مهدی خیری

 

 

کد خبر : ۲۹۴۱۰۲