خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر در ایستگاه‌آخر؛

تراکتور 3 – نفت‌تهران 3؛ پایان‌کار پرشورها با نایب‌قهرمانی/آندو و لک تراکتور را از قهرمانی دور کردند!

دیدار تراکتورسازی و نفت‌تهران 3 بر 3 به پایان رسید تا شاگردان تونی به عنوان دومی بسنده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر تیم فوتبال تراکتورسازی صدرنشین لیگ‌ در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حضور حدود 70 هزار نفر تماشاگر خودی با قضاوت علیرضا فغانی میزبان نفت‌تهران بود که این دیدار با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید تا سپاهان عنوان قهرمانی را کسب کند و تراکتوری‌ها به دومی در لیگ چهاردهم بسنده کنند.

ترکیب تراکتورسازی‌تبریز: حامد لک، میرهانی هاشمی، دوس‌سانتوس، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و ادینیو

ترکیب نفت‌تهران: علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، امین حاج محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و غلامرضا رضایی

هنوز دو تیم در حال ارزیابی هم بودند که روی ارسال کرنر  ایمان مبعلی در دقیقه 6 علیرضا عزتی موفق شد با ضربه سر دروازه حامد لک را باز کند تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه 37 لوسیانو ادینیو موفق شد در موقعیتی تک به تک دروازه بیرانوند را باز کند تا ضمن به ثمر رساندن گل تساوی این بازی، بیستمین گل خود را در فصل چهاردهم لیگ برتر وارد دروازه رقبای تراکتورساری کند و به وعده خود به طرفداران پرشور تراکتور عمل کند.

در دقیقه 45 آندو تیموریان روی کار خوب ادینیو موفق شد با ضربه سری شیریجه ای توپ را دور از دستان بیرانوند به تور دروازه نفتی‌ها بدوزد تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

با آغاز نیمه دوم نفتی‌ها برای جبران 2 گل خورده وارد زمین شدند و البته شاگردان تونی هم برای حفظ برتری خود ولی این تراکتورسازی بود که در دقیقه 60 سومین گل را هم وارد دروازه نفت کرد تا برتری قاطعانه‌تری را رقم بزند. پاس زیبای ادینیو پشت مدافعان نفت به فرید کریمی رسید و این بازیکن با دریبلی روپا 2 بازیکن نفت را از جریان بازی خارج کرد و با ضربه‌ای زیبا و فنی توپ را از بین پاهای بیرانوند به قعر دروازه فرستاد تا برتری تراکتوری‌ها 3 بر یک شود.

در دقیقه 63 آندو تیموریان با دریافت کارت قرمز فغانی از زمین مسابقه اخراج شد تا شوک بزرگی به پرشورها وارد شود. ورزشگاه یادگار تا دقایقی در سکوتی عجیب فرو رفته بود و فغانی تیموریان را به بیرون هدایت کرد و این بازیکن هم با تمکین دستور داور این دیدار راه خروج از زمین را در پیش گرفت تا تیمش را 30 دقیقه 10 نفره کند.

علی قربانی که با دستور منصوریان به میدان رفته بود در دقیقه 76 موفق شد گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند تا فاصله را به یک گل کاهش دهد.

در ادامه پادوانی در دقیقه 80 روی اشتباه مهلک حامد لک در خروج از دروازه سومین گل را هم به تراکتوری‌ها تحمیل کرد تا بازی 3 بر 3 مساوی شود.

با پایان این دیدار تیم تراکتورسازی با 58 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نفت هم با 58 امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم لیگ برتر قرار گرفت.

در پایان پیکان و نفت مسجد سلیمان سقوط کردند و استقلال خوزستان هم باید در دیدار پلی‌اف به مصاف مس کرمان برود.

برنامه کامل دیدارهای هفته سی‌ام به این شرح است:

پرسپولیس‌تهران یک - استقلال‌تهران صفر

تراکتورسازی تبریز 3 - نفت تهران 2(در حال برگزاری)

سپاهان‌اصفهان 2 - سایپای‌البرز  صفر(در حال برگزاری)

راه‌آهن‌تهران یک- گسترش‌فولاد تبریز صفر (در حال برگزاری)

ملوان بندرانزلی صفر - نفت مسجدسلیمان صفر (در حال برگزاری)

استقلال خوزستان یک - پیکان تهران صفر (در حال برگزاری)

صبای‌قم صفر - فولاد خوزستان 2(در حال برگزاری)

پدیده‌‌مشهد صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر (در حال برگزاری)

کد خبر : ۲۷۷۳۶۹