خبرگزاری کار ایران

مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶؛

ایرلند پیروزی را از کام لهستان بیرون کشید/ پرتغال، صربستان را هم قربانی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۱۸

مرحله مقدماتی یورو 2016 امشب هم با برگزاری دیدارهای از 3 گروه دیگر در قاره سبز پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه مرحله مقدماتی یورو 2016 از گروه D تیم ملی فوتبال لهستان از ساعت 23:15 در ورزشگاه آویوا در دوبلین مهمان ایرلند بود که شاگردان والدمار فورنالیک در این دیدار خارج از خانه تا ثانیه های پایانی یک بر صفر از میزبان خود پیش افتاده بودند ولی شان لانگ با گلی که در وقت های تلف شده زد تیمش را از شکستی خانگی نجات داد.

در این دیدار پر برخورد که 8 بازیکن از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند والدمار فورنالیک در دقیقه 26 موفق شد لهستانی ها را پیش بیندازد ولی شان لانگ  در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشید تا 2 امتیاز شیرین را از چنگ لهستانی های مدعی این گروه خارج کند.

در این گروه لهستان با این تساوی 11 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد تا از بخت بالایی برای صعود به مرحله نهایی یورو 2016 در فرانسه برخوردار باشد. اسکاتلندی ها هم با برد پر گلی که مقابل جبل الطارق کسب کردند 10 امتیازی شدند و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از آلمان ها در جایگاه دوم جای گرفتند. نزدیکی امتیازها کار را در این گروه برای صعود کمی پیچیده تر کرده و قهرمان جام جهانی 2014 کار سختی برای صعود خواهد داشت.

همچنین در دیدار حساسی که از گروه I برگزار شد تیم ملی پرتغال در ورزشگاه استادیو دا لوز در لیسبون با قضاوت جیان لوکا روچی میزبان صربستان بود که موفق شد مهمان خود را با 2 گل از پیش رو بردارد و 12 امتیازی شود تا در صدر جدول رده بندی این گروه بیشترین بخت را برای صعود به یورو 2016  داشته باشد.

ترکیب پرتغال: پاتریسیو، بوسینگوا، الیزئو، کاروالیو، کوئنترائو، آلوش، نانی، موتینیو، تیاگو، دنی، رونالدو

ترکیب صربستان: استویکوویچ، ناستازیچ، باستا، کولاروف، ایوانوویچ، پترویچ، تادیچ، ماتیچ، میتروویچ، مارکوویچ، لیائیچ

در این دیدار ابتدا ریکاردو کاروالیو در دقیقه 10 برای پرتغال گلزنی کرد تا تیمش نیمه نخست را با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم در دقیقه 61 نمانیا ماتیچ موفق شد بازی را به تساوی بکشد ولی این پایان کار نبود و خوشحالی صرب ها فقط 2 دقیقه دوام داشت چراکه فابیو کوئنترائو در دقیقه 63 بازی را 2 بر یک به سود پرتغال کرد تا 3 امتیاز این باز ی خانگی را به حساب تیمش واریز کند.

در این گروه پرتغال 12 امتیازی شد و تیم نخست جدول گروه است و صرب های نگون بخت هم با همان 4 امتیاز تیم ماقبل آخر جدول گروه هستند.

نتایج دیدارهای برگزار شده امشب مرحله مقدماتی یورو 2016 به این شرح است:

 گروه  D

گرجستان صفر – آلمان 2

اسکاتلند 6 - جبل الطارق یک

ایرلند یک- لهستان یک

 گروه  F

ایرلند شمالی2 - فنلاند یک   

رومانی یک - جزایر فارو صفر

مجارستان صفر - یونان صفر

 گروه  I

آلبانی 2- ارمنستان یک

پرتغال 2 – صربستان یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز