خبرگزاری کار ایران

مقدماتی جام ملت های اروپا؛

قهرمان جهان مقابل لهستان زانو زد / جشنواره گل ایرلندی ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۱۸

مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های اروپا شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدار آلمان قهرمان جام جهانی در خانه لهستان با ۲ گل شکست خورد.

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا برابر لهستان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های اروپا شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدار آلمان قهرمان جام جهانی در خانه لهستان با ۲ گل شکست خورد.

نیمه نخست این دیدار بسیار آرام دنبال شد و دو تیم سعی در حفظ توپ داشتند و موقعیت جدی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم در نهایت قفل دروازه آلمان باز شد.

لهستان در دقیقه ۵۱ بازی توانست دروازه حریف نامدار خود را باز کند. دفع ناقص دورم مدافع آلمان روی یک توپ ارسالی، فرصت را در اختیار پیشچک قرار داد. سانتر پیشچک با اشتباه مدافعین در یارگیری و خروج بدموقع نویر همراه بود تا میلیک با ضربه سر دروازه ژرمن‌ها را باز کند.

پس از این گل آلمانی ها فشار حملات خودشان را روی دروازه حریف خود بیشتر کردند و در جدی ترین موقعیت لوکاس پودولسکی در دقیقه ۸۰ دیرک دروازه لهستان را به لرزه درآورد.

درخشش شزنی درون دروازه لهستان اجازه نداد تا آلمان بتواند بازی را به تساوی بکشاند تا اینکه سباستین میلا در دقیقه ۸۸ گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر لهستان به پایان برسد.

در دیگر دیدار‌های این گروه ایرلند با ۷ گل جبل‌الطارق را در هم کوبید و اسکاتلند نیز در خانه با یک گل از گرجستان پذیرایی کرد.

در دیگر گروه یونان در خانه فنلاند به دیدار این تیم رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

تابلوی نتایج

ایرلند ۷ – جبل الطارق صفر

اسکاتلند یک – گرجستان صفر

لهستان ۲ – آلمان صفر

رومانی یک – مجارستان یک

فنلاند یک – یونان یک

ایرلند شمالی ۲ – جزایر فارو صفر

ارمنستان یک – صربستان یک

آلبانی یک – دانمارک یک

رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا که سال ۲۰۱۶ در کشور فرانسه برگزار خواهد شد، امشب(یکشنبه) با برگزاری ۸ دیدار ادامه خواهد یافت که در دیدارهای حساس اسپانیا برابر لوگزامبورگ به میدان خواهد رفت و استونی نیز پذیرای انگلیس خواهد بود.

برنامه بازی های یکشنبه شب:

اوکراین – مقدونیه
بلاروس – اسلواکی
لوگزامبورگ – اسپانیا
استونی – انگلیس
لیتوانی – اسلونی
اتریش – مونته نگرو
روسیه – مولداوی
سوئد – لیختن اشتاین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز