خبرگزاری کار ایران

چالش‌های نوجوانان یک محله با اصغر آقا در رمان «دختری پشت پنچره»

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۳۵

رمان «دختری پشت پنجره» توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمان «دختری پشت پنجره» اولین اثر داستانی فرید دانش‌فر به تازگی توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

«دختری پشت پنجره» ماجرای پسر نوجوانی است که به دلیل مشکلات مالی خانواده‌اش، ناچار می‌شود به همراه آنها به محله‌ای برود که خاطرات تلخی از آنجا دارد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«می‌خواستم بپیچم توی کوچه‌ی اصلی که یکهو خوردم به یک چیزی و نایلون داروها از دستم افتاد. می‌خواستم خم شوم و از زمین بردارم‌شان که نگاهم قفل شد روی صورت یکی از آن‌ها. همیشه همین است؛ وقتی از چیزی می‌ترسی همان موقع می‌آید سراغت. یک لحظه انگار تمام ساعت‌ها خواب‌شان رفت و سر جای‌شان ایستادند. خیره شده بودیم به هم. با این فرق که من فقط صورتش را نگاه می‌کردم و او داشت از انگشت شست پا تا کله‌ام را بررسی می‌کرد. چشم‌هایش قهوه‌ای بودند و دندان‌های جلویی‌اش زرد. روی ابروی سمت چپش جای بخیه بود؛ که یعنی باید حسابی حواسم را جمع کنم. می‌ترسیدم خم شوم. از این دیوانه‌ها هرچی فکر کنید برمی‌آمد. آدامسش را تُف کرد توی جوی و گفت: ....»

رمان «دختری پشت پنجره» نوشته فرید دانش‌فر در 80 صفحه و به قیمت 9هزار تومان توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز