خبرگزاری کار ایران

محمدحسین صوفی؛ دبیر شورای نظارت بر صداوسیما باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۵۴۲

در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما؛ محمدحسین صوفی به عنوان دبیر شورا ابقا شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه شماره ۴۳۰ امروز ۲۳ اسفند شورای نظارت بر سازمان صداوسیما به ریاست حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، محمدحسین صوفی دبیر شورا با نظر اکثریت اعضا در سمت خود ابقا شد.

محسنی اژه‌ای و محمدجواد لاریجانی از قوه قضاییه، عبدالرضا رحمانی فضلی و حسام‌الدین آشنا از قوه مجریه و غلامرضا کاتب و سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی از قوه مقننه در حال حاضر به عنوان نمایندگان قوا در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما عضو هستند.

همچنین در این جلسه سید حسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده قوه مقننه در شورای نظارت به عنوان عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری انتخاب و معرفی شد.

بدیهی است این کمیسیون در اجرای ماده ۶۲ قانون انتخابات و به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از امکانات دولتی و بنا به دعوت وزیر محترم کشور و زیر نظر هیات اجرایی مرکزی انتخابات تشکیل خواهد شد.

اعضای این کمیسیون عبارتند از:

- دادستان کل کشور یا نماینده تام الاختیار او

- وزیر کشور یا نماینده تام الاختیار او

- دبیر هیات اجرایی مرکزی انتخابات

- رییس شورا یا یکی از اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به انتخاب شورا

- رییس سازان صدا و سیما یا نماینده تام الاختیار او

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز