خبرگزاری کار ایران

عیادت معاون فرهنگی وزیر ارشاد از نویسنده پیشکسوت

معاون فرهنگی وزارت ارشاد همزمان با عید نوروز با حضور در منزل فیروز زنوزی جلالی از این نویسنده پیشکسوت عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی، ابراهیم زاهدی مطلق، معاون داستان بنیاد و سید محمد طباطبایی، مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی حضور داشتند، سید عباس صالحی از نویسنده نام آشنای کشور و برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی و تقدیر شده جایزه جلال عیادت کرد.

صالحی ضمن ابراز خرسندی از روند رو به بهبود نسبی زنوزی جلالی بر همراهی معاونت فرهنگی و بنیاد شعر و ادبیات داستانی در ادامه درمان این نویسنده تاکید کرد.

در ادامه این دیدار نویسنده رمان «مخلوق» با ابراز تشکر از دلجویی معاون فرهنگی و بسیاری از نویسندگان، شرح کاملی از بیماری و سیر درمان خود را توضیح داد.

در این دیدار نوروزی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، سید عباس صالحی از ادامه نگارش بخش دوم رمان «مخلوق» پرس و جو کرد که زنوزی جلالی توضیحات مفصل را ارایه کرد.

صالحی همچنین به اشتغال نظامی این نویسنده اشاره کرد و خواستار ثبت خاطرات او در کنار نگارش رمان شد و گفت: نگارش رمان منافاتی با ثبت خاطره ندارد و آقای زنوزی جلالی می توانند خاطرات دوران اشتغال در نیروی دریایی را ثبت و در زمان مقتضی منتشر کنند.

در بخش دیگری از این دیدار مهدی قزلی؛ مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی به روند پیگیری برای آماده سازی و چاپ رمان «برج 110» پرداخت و گفت صحبت ها و پیگیری های مفصلی انجام شده و تا قبل از نمایشگاه، این اثر ارزشمند منتشر می شود.

کد خبر : ۳۵۷۳۴۶