خبرگزاری کار ایران

گیشه‌ سینما خواب پاییزی را پشت سر می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۳۷۵

این روزها سینماهای کشور در حال اکران هفت فیلم هستند که از این میان 5 فیلم روزهای ابتدایی اکران خود را می‌گذرانند اما با وجود تازگی گیشه فروش قابل قبولی در این هفته برای سینماداران رقم نخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «ارغوان»،  «پدر آن دیگری»، «ماهی سیاه کوچولو» و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» فیلم‌های هستند که پنجم آبان ماه اکران خود را آغاز کردند و در کنار فیلم‌های از قبل اکران شده «محمد رسول الله (ص)» و «360 درجه» گیشه را رنگ و بویی تازه بخشیدند و البته در هفته آغازین اکران نتوانسته‌اند موفیت چندانی را از حیث فروش داشته باشند.

«چهارشنبه 19 اردیبهشت» فیلم اول وحید جلیلوند با فروش 120 میلیون تومانی در تهران و 20 میلیون تومانی در شهرستان شروع  قابل قبول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌ها داشت که با برخورداری از ساختاری مناسب و جایزه‌های متعددی که تا به امروز از آن خود کرده است؛ امید می‌رود فروش مناسبی برایش رقم بخورد.

فیلم‌های «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی و «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی هرکدام فروشی حدود 60 میلیون تومانی را در 8 روز گذشته تجربه کردند.

«ماهی سیاه کوچولو» ساخته مجید اسماعیلی و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی نیز با فروش به ترتیب 13 و 6 میلیون تومانی رکورد ضعیف‌ترین تازه‌های اکران را به نام خود زدند. 

فیلم «360 درجه» سام قریبیان و تهیه‌کنندگی پدرش؛ پس از یک ماه و اندی اکران به فروش تقریبی 400 میلیون تومان رسید.

در این میان  فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» که آخرین ماه اکران خود را می‌گذراند مرز 11 میلیارد تومان را رد کرد. به دلیل ادامه اکران این فیلم؛ نمایش «شیفت شب» نیکی کریمی که قرار بود در این هفته آغاز شود به تعویق افتاد و کارگردان فیلم که بلیت‌های فیلمش پیش فروش شده بود مجبور به عذرخواهی از مردم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز