خبرگزاری کار ایران

به دستور دادستانی تهران؛

روزنامه «روزان» توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۶۳

انتشار این روزنامه با ارسال نمابر دادستانی تهران خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که رونوشت آن عصر روز دوشنبه - اول آذرماه - به دفتر «روزان» رسید متوقف شد.

روزنامه روزان به دستور دادستانی تهران توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق اعلام سایت خبری - تحلیلی " روزان نیوز " در نمابر دادستانی که خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده و رونوشت آن عصر روز دوشنبه - اول آذرماه - به دفتر روزان رسیده است اشاره‌ای به مطلب و شماره روزنامه‌ای که موجب دستور توقیف انتشار شد به چشم نمی‌خورد.

در همین حال مدیر مسئول روزنامه روزان ضمن تایید این خبر افزود: طی تماسی که با معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت، وی اظهار کرده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توقیف روزنامه موافق نبوده و احتمالا موضوع مربوط به مطالب روزان در روز شنبه ۲۹ آذرماه است.

درباره خط مشی این نشریه که به قلم مدیر مسئول - شمسی پورمحمدی - در سایت روزان نوشته شده می‌خوانیم: روزان نیوز با اتخاذ مشی " اصلاح طلبانه و اعتدالی " پای به عرصه اطلاع رسانی در فضای مجازی گذاشته است. این سایت متعلق به روزنامه روزان است که سابقه انتشار آن در استان خوزستان به ۱۹ سال و در گستره کشوری به حدود ۵ سال می‌رسد. آنچه برای خبرنگاران و شورای تحریریه روزان در نشر مطالب و اخبار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در درجه اول پایبندی به قانون، سپس رعایت " انصاف و اعتدال " و همچنین التزام به اخلاق حرفه‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز