خبرگزاری کار ایران

سفر رییس تدبیر و امید به هرمزگان؛

استقبال چشمگیر بانوان از سخنرانی روحانی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۵۷

رییس دولت تدبیر و امید صبح امروز در سالن فجر بندرعباس در میان هواداران خود به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پیش از حضور حسن روحانی در سالن یک گروه موسیقی محلی از قشم در محل سخنرانی روحانی حضور یافت و به اجرای موسیقی سنتی پرداخت. اجرای این موسیقی به صورت چشمگیری مورد استقبال شرکت‌کنندگان در این سخنرانی قرار گرفت به گونه‌ای مجدد در مقابل رییس‌جمهور هم این موسیقی اجرا شد.

مجید انصاری، مصطفی پورمحمدی، ولی الله سیف، سیدرضا صالحی‌امیری، و مرتضی بانک از جمله کسانی بودند که روحانی را صبح امروز در سالن فجر همراهی می‌کردند.

نکته جالب در این همایش، حضور چشمگیر بانوان در سخنرانی رییس دولت یازدهم بود به گونه‌ای که می‌توان گفت بیش از ۵۰ درصد از شرکت کنندگان را بانوان تشکیل می‌دادند.

«سلام بر خاتمی درود بر روحانی»، «وصیت هاشمی حمایت از روحانی»، «روحانی روحانی حمایتت می‌کنیم»، «روحانی دوست داریم» و «آزادی اندیشه گازانبری نمیشه» از جمله شعارهایی بود که شرکت‌کنندگان در این همایش سر دادند.

امروز نیز همچون همایش روز گذشته در یزد و کرمان، بسیاری از شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار رفع حصر شدند.

روحانی در ابتدای سخنرانی خود فرارسیدن میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را به مردم بندرعباس تبریک گفت که در این هنگام شرکت کنندگان با شعار «ابوالفضل علمدار روحانی رو نگه دار» به حمایت از روحانی پرداختند که روحانی گفت انشا الله ابوالفضل علمدار نگهبان و نگهدار شما و ایران عزیز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز