خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله اراکی تشریح کرد؛

اقدامات مجمع جهانی تقریب در مورد نامه رهبری به جوانان غربی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اقدامات این مجمع درباره نامه مقام معظم رهبری تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محسن اراکی در مورد اقدامات مجمع جهانی تقریب در رابطه با نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهار کرد: مجمع جهانی تقریب فعالیت‌های متعددی را در رابطه با نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب انجام داده است از جمله اینکه ما به همه نمایندگی‌ها و مجامع محلی تقریب در سراسر جهان این نامه را ارسال کردیم و از آن‌ها خواستیم در نشر این نامه و همچنین تدوین مضامین این نامه تلاش کنند.

وی افزود: همچنین ما دو شبکه ارتباطی تحت عنوان «لاو محمد» و «لاو قرآن» داریم. این شبکه‌ها در مرکز اسلامی لندن قرار دارد که با همکاری تعدادی از جوانان متعهد و پرانگیزه در سراسر جهان راه اندازی شده است که از طریق این شبکه ارتباطی نامه مقام معظم رهبری به جوانان ارسال شده است و بازتاب بسیار خوب و مؤثری داشته است.

اراکی تأکید کرد: این خلاصه کارهایی است که در مجمع صورت گرفته است، همچنین از طریق خبرگزاری تقریب و سایر بخش‌های مرتبط مجمع جهانی تقریب نسبت به ابلاغ نامه مقام معظم رهبری و همچنین تبیین و تحلیل محتوای این نامه اقدام‌های خوبی صورت گرفته است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب پیرامون برنامه‌هایی که قرار است در آینده در این زمینه صورت گیرد، نیز گفت: چندین برنامه نیز قرار است در آینده در این زمینه انجام شود که یکی از آن‌ها اجتماعی است که قرار است در یکی از کشورهای اروپایی با حضور جوانان کشورهای مختلف اروپایی منعقد شود.

اراکی که با رادیو گفت‌و‌گو می‌کرد٬ اظهار داشت: همچنین بنا داریم این اجتماع را در کشور آمریکا نیز برگزار کنیم که در این اجتماع جوانان به تبیین و تجزیه و تحلیل بخش‌های مختلف پیام مقام معظم رهبری می‌پردازند همچنین در این اجتماع به تبیین مسئولیت‌هایی که بر عهده جوانان در رابطه با مضامین این پیام است، پرداخته خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۷۲۸۸