خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در اردوی تیم ملی؛

دعوت از بازیکنان زیر ۱۳سال باشگاه فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۹۶

قاسم جمشیدی، امیرحسین عبیاوی و عباس شرفی از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به تیم ملی زیر ۱۳ سال فوتبال کشورمان دعوت شدند.

سه بازیکنان زیر ۱۳سال به نام‌های قاسم جمشیدی، امیرحسین عبیاوی و عباس شرفی از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به تیم ملی زیر ۱۳ سال فوتبال کشورمان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در نامه ارسالی فدراسیون فوتبال آمده است: «بر اساس برگزاری دومین فستیوال ملی فوتبال پایه در شهریور ماه سال جاری در کمپ تیم‌های ملی و استخراج امتیازهای کسب شده توسط دانش آموزان و ارزیابی و شناسایی بیشتر جهت تشکیل تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال برای سال آینده گروه دوم با حضور افراد مشروحه از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ دی ماه در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.»

در حال حاضر تیم زیر ۱۳ سال فوتبال باشگاه فولاد خوزستان خود را آماده برگزاری رقابت‌های لیگ می‌کند و این در حالی است که تیم زیر ۱۲ سال این باشگاه با کسب پیروزی‌های متوالی مرحله گروهی را پشت سر گذاشته و به مرحله استانی صعود کرده است.

باشگاه فولاد خوزستان در فصل گذشته رقابت‌های تیم‌های پایه فوتبال کشور در رده‌های زیر ۱۳ سال، نونهالان، نوجوانان و جوانان به مقام ارزشمند قهرمانی نائل آمد و در فصل جاری مسابقات این تیم‌ها جایگاه قابل قبولی را تا اینجای کار به خود اختصاص داده و با ادامه این روند می‌توانند به موفقیت‌های فصل گذشته یک بار دیگر دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز