خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی خبر داد:

اختصاص 550 اتوبوس برای اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره) در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۰۹۳

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از پیش بینی 550 ناوگان اتوبوسی ویژه برای اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره) به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جواد وحدتی فرد درباره اقدامات کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی افزود: برای اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره) از استان خراسان رضوی برآورد تامین 550 ناوگان اتوبوسی با پیش بینی ارائه سطح مطلوب و ایمن خدمات به زائران شده است.

وی ادامه داد: همچنین وضعیت کیفی و شرایط فنی 350 دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسی شهرستان‌های خراسان رضوی متناسب با نیاز اعزام مورد بازدید قرار گرفته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خراسان رضوی اظهار داشت: کارشناسان اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی به منظور نظارت بر خدمات ارائه شده و تسهیل و روان سازی تردد کاروان ها در نواحی سطح استان هنگام اعزام کاروان ها بصورت میدانی حضور خواهند داشت. 

وی افزود: همچنین به منظور هماهنگی و اتخاذ تدابیر موثر و پیش بینی ملزومات ضروری با محوریت تامین خدمات مطلوب، ایمن و روان سفر برای زائران مرقد مطهر بیانگذار کبیر انتقلاب اسلامی ایران (ره)، رایزنی و نشست مستمر با تشکل های صنفی استان انجام گرفته است.

وحدتی فرد ادامه داد: بالغ بر 8000 برگ فرم با عناوین ارزیابی رانندگان ، نظرسنجی زائرین ، پل‌های ارتباطی و بروشور حقوق مسافرین بصورت پک برای توزیع میان کاروان های زائران و ارزیابی کیفیت خدمات سفر بر اساس نظر زائران و مسئولان کاروان ها طراحی و مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

وی، تدوین و ارائه برنامه های فرهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی به کمیته فرهنگی و حضور و مشارکت فعال در جلسات هماهنگی و کارشناسی این کمیته و نیز برگزاری جلسه هماهنگی با سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با تصویب 8 ماده اجرایی را از دیگر اقدامات اجرایی کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خراسان رضوی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز