خبرگزاری کار ایران

بزرگترین شهر لوازم خانگی جاده مخصوص کرج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۲۵۲

بزرگترین مجموعه ی فروش لوازم خانگی با نام "شهر لوازم خانگی" به منظور عرضه ی لوازم برقی منزل با قیمت و کیفیت مناسب، در مجاورت شعبه مرکزی شهر فرش افتتاح شد.

 

خرید از شهر لوازم خانگی چه مزایایی دارد؟

 

چیدمان و دکوراسیون شهر لوازم خانگی به نحوی طراحی شده است که خریداران بتوانند با آسودگی بیشتری، کالاها و محصولات مورد نیاز خود را که توسط برندهای مختلف به تولید رسیده است، از لحاظ ویژگی ها، کاربردها و همچنین قیمت با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

 

از سوی دیگر برای مشتریان این فروشگاه بزرگ شرایط خرید ایده آلی همچون جشنواره های فروش، تخفیف های استثنائی و همچنین هدایای مختلف در نظر گرفته شده است.

 

قیمت به صرفه و اقتصادی

شهر لوازم خانگی با هدف تسهیل شرایط خرید برای مشتریان خود، اقدام به ارائه ی محصولات با قیمت های به صرفه و اقتصادی نموده است

بنابراین مشتریان می توانند با خیالی آسوده از بابت قیمت محصولات، دست به انتخاب و خرید بزنند.

 

خرید کالای با اصالت

 

یکی دیگر از اقداماتی که شهر لوازم خانگی در جهت تسهیل شرایط خرید برای مشتریان خود انجام می دهد، ارائه ضمانت نامه اصالت کالاست.

در همین راستا شهر لوازم خانگی با عرضه و فروش کالاهای تولید شده توسط برندهای درجه یک داخلی و خارجی، سعی در ارائه بهترین و کاربردی ترین لوازم برقی منزل به مشتریان دارد.

 

 

ضمانت نامه اصالت کالا این آسودگی خاطر را به خریداران می دهد که کالاهای ارائه شده از کیفیت، ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار بوده و می تواند برای مدت زمان زیادی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

 

خرید اقساطی

با افزایش قابل توجه قیمت لوازم خانگی طی چند ساله ی اخیر، امروزه خرید لوازم خانگی به یکی از هزینه های سنگین و سرسام آور برای خانواده ها تبدیل شده و مبالغ هنگفتی را بر دوش آن ها تحمیل نموده است.

در این شرایط شهر لوازم خانگی نه تنها تلاش دارد که با عرضه ی لوازم برقی با پایین ترین قیمت های موجود در بازار رضایت خریداران را جلب نماید بلکه با اجرای روش های مختلف فروش اقساطی، شرایطی را فراهم آورده که هر خریداری با هر توان مالی، امکان خرید از این مجموعه را داشته باشد.

خریداران در شهر لوازم خانگی می توانند از بین تنوع وسیع لوازم برقی منزل، مناسب ترین گزینه را به فراخور نوع مصرف و نیاز خود پیدا کرده و هزینه ی آن را با مناسب ترین شرایط و قیمت تمام شده ی مقرون به صرفه، پرداخت نمایند.

 

خدمات ارسال رایگان محصولات

 

یکی از دغدغه های اصلی خریداران در هنگام تهیه لوازم برقی منزل، بحث حمل و جا به جایی آن است.

 

طی چند ساله ی اخیر با رشد قابل توجه هزینه های مربوط به باربری این موضوع برای خریداران به یکی از هزینه های اضافه و سنگین تبدیل شده است.

به همین خاطر بسیاری از ایرانی ها ترجیح می دهند که لوازم برقی مورد نیاز خود را از نزدیکترین مراکز فروش به محل زندگی خود تهیه نمایند، تا هزینه ی کمتری را برای جابه جایی پرداخت کنند.

در نتیجه به ناچار از بین لوازمی دست به انتخاب می زنند که نه تنها تنوع اندکی دارند بلکه قیمت های آن ها نیز ممکن است نسبت به آنچه در بازار وجود دارد بیشتر باشد.

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که شهر لوازم خانگی را به گزینه ای ایده آل برای خرید وسایل برقی منزل تبدیل کرده است، امکان ارسال رایگان محصولات برای خریداران است.

به این معنا که خریداران لوازم خانگی می توانند با مراجعه به این مجموعه، پس از انتخاب کالای مورد نظر و ثبت سفارش، محصول خریداری شده ی خود را درب منزل و یا در شهر محل زندگی خود به صورت کاملا رایگان تحویل بگیرند.

 

شهر لوازم خانگی کجاست؟

 

بزرگترین شهر لوازم خانگی جاده مخصوص کرج افتتاح شد

"شهر لوازم خانگی" با وسعتی قابل توجه و با تنوع محصولات فراوان افتتاح شد تا بتواند محیطی آرام و مناسب را برای خانواده های یرانی فراهم نماید تا خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه نمایند.

 

شهر لوازم خانگی به عنوان بزرگترین فروشگاه لوازم خانگی در ایران با عرضه ی کالاهایی از معتبرترین و اصیل ترین برندهای داخلی و خارجی شرایطی را مهیا کرده است که خریداران بتوانند با خیالی آسوده کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

این فروشگاه بزرگ شهر لوازم خانگی جاده مخصوص کرج به لحاظ مکانی در اتوبان تهران کرج و در مجاورت شعبه ی مرکزی شهر فرش واقع شده تا دسترسی را برای پایتخت نشینان و همچنین ساکنین سایر شهرها ساده نماید.

دور بودن از ترافیک های پر حجم در مرکز شهر تهران یکی از جمله ویژگی های مثبت شهر لوازم خانگی به شمار می رود.

 

سخن پایانی

بالا رفتن چشمگیر قیمت لوازم خانگی طی یک دهه ی گذشته، بحث خرید لوازم خانگی اقتصادی را به یک موضوع مهم برای بسیاری از خانواده ها مبدل نموده است.

افتتاح شهر لوازم خانگی به عنوان بزرگترین فروشگاه عرضه ی لوازم برقی منزل در ایران، با هدف فراهم آوری شرایط خرید آسان برای مصرف کننده ی شریف ایرانی صورت گرفته است.

این مجموعه با ایجاد شرایطی نظیر تضمین اصالت کالا، فروش اقساطی و حمل رایگان محصول سعی در جلب رضایت مصرف کنندگان داشته و به همین خاطر توانسته تنها در مدت کوتاهی پس از افتتاح، خانواده ی بزرگی از خریداران لوازم خانگی را با خود همراه سازد.

ماجرای شهر لوازم خانگی:

ما در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم خانگی از برندهای داخلی در زمستان 1400 شروع به کار کردیم.

اینبار نیز محصولات را با خدمات پیوند زدیم و فروشگاهی به نفع مردم ساختیم.

در شهر لوازم خانگی انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک از انواع برندهای امرسان، اسنوا، ایکس ویژن، پاناسونیک، تولیپس، پارس خزر، سام الکترونیک، میکرولب، کنوود، دیپونت،ارج، ایلیا استیل، جی پلاس، کندی، دوو، داتیس و ده‌ها برند مطرح دیگر در این شهر برای انتخاب مهیاست.

نیازهای شما، مسیر را برایمان روشن کرد و این چنین شهری وسیع به وسعت نیازهای شما پدید آمد.

https://www.shahrkhanegi.com

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز