خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تشریح جزئیات کشته‌شدن ۲ نفر در تجمعات شهرستان ایذه/ کشف مواد منفجره از منازل برخی دستگیرشدگان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۲۱

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس از کشته شدن 2 نفر در این شهرستان خبر داد.

هدایت الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: مردم شهرستان ایذه نیز مانند برخی از شهرهای دیگر ایران در اعتراض به مشکلات اقتصادی دست به تجمع زدند که متاسفانه منجر به کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن تعدادی در این شهرستان شد.

وی ادامه داد: متاسفانه سال‌هاست که ما با مشکل وجود سلاح سرد و گرم در دست مردم این منطقه مواجه هستیم که بعضا باعث بروز برخی مشکلات شده است.بارها از دولت و مسئولان خواسته‌ایم که نسبت به این مساله ورود جدی داشته باشند.

نماینده ایذه گفت: اینکه تیراندازی در روز گذشته از جانب تجمع کنندگان بوده یا نیروی انتظامی، هنوز اطلاعی ندارم و این مساله در حال بررسی است.

خادمی افزود: مردم این شهرستان در ادامه اعتراضات خود شیشه تعدادی از بانک‌های این شهرستان را شکسته و تجمع را تا نیمه‌های شب ادامه دادند به طوری که منجر به اختلال در امنیت سایر شهروندان شد از این رو نیروی انتظامی برای برقراری نظم و آرامش وارد عمل شد.

خادمی گفت : ماموران نیروی انتظامی در حین جستجو در برخی از منازل دستگیرشدگان مواد منفجره کشف و ضبط کردند که جای تامل دارد.

خادمی با اشاره به مشکلات مردم منطقه ایذه گفت: مردم شهرستان ایذه با جمعیت 220 هزار نفری دچار مشکلات اشتغال، امکانات تفریحی و رفاهی هستند. با وجودی که این شهرستان دروازه ورود رود کارون به استان خوزستان است ولی از داشتن آب شرب محروم است. متاسفانه مسئولان دولتی و استانی کوچکترین توجهی به مشکلات این منطقه ندارند.

وی اظهار داشت: شهرستان ایذه به لحاظ آب و هوایی و زمین کشاورزی بهترین شرایط را برای کشارورزی و باغداری داراست ولی متاسفانه آبی در اختیار این مردم نیست که بتوانند به امور کشاورزی بپردازند.

خادمی تصریح کرد: شهرستان ایذه و 1200 روستای آن بالای 70 درصد به روحانی رای داده‌اند و از دولت و نظام انتظار برآورده شدن خواسته‌های‌شان را دارند و امیدواریم دولت نگاهی به محرومیت این منطقه داشته باشد تا شاهد اتفاقاتی مانند چند روز اخیر نباشیم.

وی در پایان گفت:‌ خواسته من از جوانان شهرستان ایذه این است که با صبر و شکیبابی رفتار کرده و از شعارهای هنجارشکنانه بپرهیزند و از دولت نیز خواهشمندیم به خواسته مردم منطقه نگاهی ویژه‌ داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز