خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بیمه سلامت کشور:

۷۷ میلیون نفر ایرانی تحت پوشش بیمه‌ قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۱۹

مدیر عامل بیمه سلامت کشور گفت: ۷۷ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و هیچ ایرانی در کشور وجود ندارد که تحت پوشش بیمه‌ای نباشد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بند پی، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان بیمه آتیه‌سازان در ساری با بیان اینکه باید در یک فضای فیزیکی مناسب و در شأن مردم به امور بیمه شدگان پرداخت اظهار داشت: افتتاح این ساختمان گام بزرگی در راه ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بیمه شدگان محسوب می‌شود.

وی به شعار مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کرد و افزود: باید با بکار بستن این شعار همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولین افزایش داد و در فضای صمیمی تری تعامل کرد.

مدیر عامل بیمه سلامت کشور با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهمی که دولت‌ها را با آن ارزیابی می‌کنند نگاه و توجه دولت به مقوله سلامت است تصریح کرد: در ابلاغیه سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، بحث منشور سلامت، تکلیفی بود که به دولت و دستگاه اجرایی محول شد و در آن به بیمه تکمیلی نیز اشاره شد.

محسنی بندپی به دست آوردهای حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: در ارائه خدمات سلامت به بیماران اقدامات خوبی انجام شد و در حال حاضر نیازی نداریم برای ارتقاء سلامت بیماران از کشورهای دیگر کمک بگیریم و از نیروهای متخصص زبده‌ای در این حوزه بهرمندیم.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت و بیمه تأمین اجتماعی دو خریدار عمده بیمه پایه سلامت محسوب می‌شوند خاطر نشان کرد: بیمه پایه سلامت ۴۱ میلیون جمعیت تحت پوشش و سازمان تأمین اجتماعی با ۳۴ میلیون جمعیت را تحت پوشش خدمات عمومی و پایه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه بیمه آتیه سازان سه قشر فرهنگی، بازنشستگان کشوری و بازنشستگان تامین اجتماعی را تحت پوشش دارد افزود: در کنار بیمه پایه نیازمند بیمه تکمیلی نیز هستیم.

محسنی تصریح کرد: نگاه بیمه آتیه سازان حافظ، نگاه اقتصادی و تجاری صرف نیست و نگاه خدمتی ویژه دارد.

مدیر عامل بیمه سلامت کشور با بیان اینکه وظیفه داریم در یک تعامل منطقی و هماهنگ خدمات ر به بیمه شدگان ارائه دهیم اظهار داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با رویکرد سلامت محوری شرایط مساعدی برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه‌ای مردم فراهم شد.

وی ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار جمعیت پرداخت هزینه ۳ درصد هزینه و افراد تحت پوشش صندوق بیمه‌ای روستا‌ها ۳ درصد و در سایر صندوق‌ها ۶ درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز