خبرگزاری کار ایران

اعزام 16هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۰۸۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 16 هزار دانش آموز از سراسر استان در سال تحصیلی 96-95 به اردو های راهیان نور دانش آموزی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمد محسن بیگی خاطر نشان کرد: رمز پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس تاسی از رفتار، کردار و اندیشه های امام حسین (ع) و یارانش بود.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور؛ بازخوانی و تقویت فرهنگ حماسه و ایثار گری است، خاطر نشان کرد: این اردو زمینه ساز  آشنایی و ارتقاء نگرش دانش آموزان نسبت به ارزش ها و آرمان های والای شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

محسن بیگی از اردو های دانش آموزی به عنوان تمرینی برای زندگی کردن نام برد و اظهار کرد: در اردوهای راهیان نور  مهارت آموزی و مسائل اجتماعی  نیز به دانش آموزش داده می شود.

وی با بیان اینکه دفاع فرهنگی در هر زمان و مکانی در کشور ضروری است، بر نهادینه کردن فرهنگ دفاع در اردو های راهیان نور دانش آموزی تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در مرحله اول اردوی راهیان نور از 24 مهر تا 28 آبان ماه سال جاری دانش آموزان دختر و پسر دوم و سوم متوسطه دوره دوم به مناطق جنگی با هماهنگی سپاه ثارالله استان اعزام می شوند.

محسن بیگی با بیان اینکه مرحله دوم اعزام دانش آموزان به  اردوهای راهیان نور از 25 دیماه آغاز خواهد شد، گفت: بیش از 14 هزار دانش آموز دختر و پسر استان کرمان در سال تحصیلی گذشته به اردو های راهیان نور اعزام شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز