خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی انجام شد

تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی و آژانس ها مقابل استانداری یزد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۸۱

درحالی که فعالیت تاکسی های اینترنتی در کشور و در شهر یزد، به دلیل هزینه پایین استقبال شهروندان را به دنبال داشته، رانندگان تاکسی و آژانس ها با تجمع در مقابل استانداری یزد خواهان برچیده شدن تاکسی های اینترنتی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛این رانندگان ضمن تجمع در مقابل ساختمان استانداری اقدام به بستن خیابان های اطراف استانداری کردند که موجب ترافیک سنگین در معابر شد.

این در حالی است که پیش از ظهور تاکسی های اینترنتی در شهر یزد، امکان استفاده از تاکسی خطی در سطح شهر محدود بود و اغلب شهروندان برای سفرهای درون شهری مجبور بودند از آژانس یا تاکسی دربست استفاده کنند.

اما با شروع به کار  تاکسی اینترنتی، اغلب شهروندان ترجیح می دهند از این نوع خدمات  برای سفرهای درون شهری استفاده کنند که این موضوع موجب کسادی شدید بازار آژانس ها شده است.

از سوی دیگر گفته می شود رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد هم در نامه ای به دادستان یزد خواهان برخورد با تاکسی های اینترنتی شده است.

همچنین در هفته گذشته خبری مبنی بر درگیری رانندگان تاکسی خطی با  رانندگان تاکسی اینترنتی در شهر منتشر شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز