خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد تاکید کرد:

توسعه صادرات غیرنفتی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۹۶

استاندار یزد با تاکید بر ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی استان گفت : شایسته است واحدهای تولیدی از بسته حمایت از صادرات دولت تدبیر و امید به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با حضور استاندار یزد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای این کارگروه در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد .

استاندار یزد در این جلسه اظهار داشت : باید از فرصت ارائه بسته حمایتی توسعه صادرات غیرنفتی دولت به نفع استان بهره برد .

"سیدمحمد میرمحمدی" ادامه داد: لازم است اتاق بازرگانی، وابسته‌های تجاری و اتحادیه صادرکنندگان استان برای توسعه صادرات بیشتر از گذشته فعال شوند .

وی افزود: شایسته است اتحادیه صادرکنندگان استان برنامه‌های خود را برای استفاده حداکثری از بندهای بسته حمایتی توسعه صادرات اعلام کند و کشورهای هدف صادرات استان هرچه زودتر مشخص شوند .

میرمحمدی در پایان سخنان خود با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی گمرک برای بهبود صادرات و واردات استان تصریح کرد : باید به سمت راه‌هایی برای افزایش صادرات استان با کمترین هزینه گام برداریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز