خبرگزاری کار ایران

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

بازگشت رونق 10 هزار واحد تولیدی و صنعتی در سال‌جاری

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های جدی دولت تدبیر و امید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، شاهد رونق دوباره 10 هزار واحد صنعتی و تولیدی تا پایان سال خواهیم بود.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای این کارگروه در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست اظهار داشت: براساس نتایج بدست آمده از کارگروههای تسهیل استانها علت بالغ بر 75 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به نقدینگی، بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی بوده که اکثر این مسائل در کارگروههای رفع موانع تولید استانها بررسی و رفع شده است.

«محسن صالحی نیا» افزود: تاکنون مشکلات دو هزار و 23 واحد صنعتی و تولیدی در سطح کشور بررسی شده و برای تسریع در رونق واحدهای تولیدی هفت پروژه ملی نیز تدوین و در مرحله اجرا قرار گرفته است.

صالحی نیا خاطرنشان کرد: محدودیتهایی که در سالهای گذشته برای تولید و اقتصاد کشور اعمال گردید و عدم مدیریت صحیح منابع مالی موجب شده است تا واحدهای تولیدی و صنعتی نتوانند از تمامی ظرفیتهای خود برای امر تولید استفاده کنند.

کد خبر : ۳۷۵۲۶۳