خبرگزاری کار ایران

با اشاره به انتخابات مجلس دهم؛

اولیاء: چهره‌هایی باید انتخاب شوند که به فکر منافع ملی باشند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۲۲

هم اکنون در آزمون دیگری هستیم و انتخابات آینده نقطه عطف کشور است و باید از انتخابات گذشته درس بگیریم.

نماینده یزد در مجلس هشتم گفت: انجام وظیفه خطیر نمایندگی مانند حرکت در میدان مین است.

به گزارش ایلنا از یزد، علی اکبر اولیاء پنج شنبه شب در مجمع اصلاح طلبان استان یزد با گرامی‌داشت ایام سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام از آغاز جریان، قدم به قدم با مردم حرکت کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی افزود: امروز، آنها که دغدغه مشترک در چهارچوب آرمان‌های امام دارند تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب کمرنگ نشود.

اولیاء تاکید کرد: هر سال نیازمند آن هستیم تا انقلاب را پایش کنیم و میزان دستیابی به اهداف را بررسی کنیم.

وی، با اشاره به انتخابات حساس و به یادماندنی سال ۹۲ گفت: این انتخابات با تدبیر رئیس دولت اصلاحات و با اقدام تاثیرگذار دکتر عارف به ثمر نشست و باید آن اقدامات را به خاطر داشت.

این نماینده سابق مجلس، با اشاره به انتخابات مجلس هشتم حوزه انتخابیه یزد و صدوق در اسفندماه ۸۶ گفت: در آن انتخابات، فرصت‌ها به صورت عادلانه تقسیم نشده بود، اما تمهیدات و تدابیر رئیس دولت اصلاحات و آقای کلانتری باعثشد، آنچه جریان اصلاح طلبی مد نظر داشت، محقق شود.

اولیاء، با اشاره به انتخابات مجلس دهم در اسفندماه ۹۴ گفت: هم اکنون در آزمون دیگری هستیم و انتخابات آینده نقطه عطف کشور است و باید از انتخابات گذشته درس بگیریم.

وی خطاب به برگزار کنندگان انتخابات گفت: برگزارکنندگان باید اجازه دهند از همه جریان‌ها در انتخابات حضور داشته باشند.

نماینده سابق یزد گفت: فقط باید به فکر منافع ملی باشیم و چهره‌هایی را انتخاب کنیم که بتوانند روی میدان مین برود، چراکه کار نمایندگی بس دشوار است. وی نمونه این اقدام خطیر را در رفتار علی مطهری متجلی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز