خبرگزاری کار ایران

دادستان یزد اعلام کرد؛

دفتر فروش سهام پدیده در یزد پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۳۴

حساب‌های بانکی شرکت پدیده شاندیز نیز به منظور جلوگیری از تضییع حقوق احتمالی صاحبان سهام که از شهروندان این استان بودند تا اطلاع ثانوی مسدود شده و در حال حاضر نیز فعالیت دفتر این شرکت دریزد متوقف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب یزد از پلمپ دفتر فروش سهام شرکت پدیده در یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، جمال قضاوتی در این زمینه اظهار داشت: پس از اعلام دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان مشهد مقدس به دادستان کل کشور مبنی بر جلوگیری ازادامه فعالیت شرکت‌های پدیده شاندیز درعرصه‌های تبلیغات، فروش سهام این شرکت در شهرستان یزد ممنوع شد.

وی تصریح کرد: با اعلام دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس به عنوان مرکز اصلی این شرکت‌ها و در دیگر نقاط کشور و کسب اطلاعات دقیق‌تر از آن مرجع قضایی وبا توجه به اینکه در استان یزد نیز تنها یک دفتر شرکت پدیده شاندیز در امر فروش سهام مشغول فعالیت بود این موضوع مورد رسیدگی و توجه مراجع قضایی در این استان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب یزد اذعان داشت: باعنایت به مکاتبه‌ای که ازسوی دادستان مشهد با این مرجع صورت گرفت، بلافاصله از ادامه فعالیت تنها دفتر شرکت مذکور درشهرستان یزد درعرصه‌های تبلیغات و فروش سهام جلوگیری به عمل آمد.

وی ادامه داد: حساب‌های بانکی شرکت پدیده شاندیز نیز به منظور جلوگیری از تضییع حقوق احتمالی صاحبان سهام که از شهروندان این استان بودند تا اطلاع ثانوی مسدود شده و در حال حاضر نیز فعالیت دفتر این شرکت دریزد متوقف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز