خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام دخیل عباس به ایلنا خبر داد؛

تغییرات حوزه های انتخابیه استان یزد در مجلس دهم

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۶۳

این تغییرات روز گذشته در کمیسیون شوراها به تصویب رسیده است، پیشنهاد کمیسیون پس از آن به هیات رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد و پس از حدود یک ماه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

نماینده مهریز در خانه ملت، تغییرات جدید در حوزه های انتخابیه استان یزد را برای مجلس دهم اعلام کرد و گفت: این پیشنهاد علیرغم داشتن مخالف به اتفاق آراء در کمیسیون شوراها تصویب شد.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده با بیان این مطلب به ایلنا گفت: این تغییرات روز گذشته در کمیسیون شوراها به تصویب رسیده است، پیشنهاد کمیسیون پس از آن به هیات رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد و پس از حدود یک ماه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

وی افزود: در صحن پیشنهادات نمایندگان مطرح و تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

زارع زاده در عین حال گفت: بعید است پیشنهادی غیر از مصوبه کمیسیون در صحن تصویب شود.

وی ادامه داد: شرایط نسبت به قبل عادلانه تر شده ولی عادلانه نیست.

دخیل عباس در توضیح چرایی تصویب این پیشنهاد گفت: میبدی ها نمی خواهند با اردکانی باشند، تفتی ها هم نمی خواهند با میبد باشند، در نتیجه مجبور به این تغییرات هستیم.

نماینده مهریز گفت: نظر دولت در این خصوص، فرق داشت بطوریکه در پیشنهاد دولت، اردکان یک نماینده داشت و فقط یک نماینده به یزد افزوده شده بود و ۵ شهرستان مهریز، خاتم، ابرکوه، بافق و بهاباد یک نماینده داشتند.

گفتنی است طبق مصوبه دیروز کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، شهرستان های یزد - اشکذر و میبد ۲نماینده، اردکان یک نماینده، تفت - خاتم و ابرکوه یک نماینده و مهریز - بافق و بهاباد یک نماینده خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز