خبرگزاری کار ایران

فرماندار بافق به ایلنا خبر داد؛

بررسی مسائل پیرامون واگذاری معدن بافق باحضور استاندار یزد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۴۸

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا شورای شهر بافق پیشنهادات خود را درباره متمم قرارداد واگذاری به فرماندار اعلام و با حضور مشاورین حقوقی استاندار یزد مسئله بررسی و به تهران انعکاس داده شود.

فرماندار بافق از برگزاری جلسه ای برای بررسی نحوه واگذاری معدن بافق باحضور استاندار یزد خبر داد.

سید مهدی طلایی با بیان این مطلب به ایلنا گفت: صبح امروز چهارشنبه جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر بافق، معاون سیاسی، مدیرکل حوزه استاندار و نماینده اداره کل اطلاعات در حضور استاندار یزد برگزار شد و مسائل پیرامون واگذاری معدن بافق مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا شورای شهر بافق پیشنهادات خود را درباره متمم قرارداد واگذاری به فرماندار اعلام و با حضور مشاورین حقوقی استاندار یزد مسئله بررسی، مصوب و به تهران انعکاس داده شود.

فرماندار بافق گفت: در حال حاضر ۷۱/۵ درصد سهام معدن بنابراعلام صندوق بازنشستگی فولاد به آنان واگذار شده که ما خواستار ارائه قرارداد واگذاری به آنان شده ایم.

وی همچنین از ارائه بالاترین قیمت فولاد خوزستان برای خرید ۲۸/۵ درصد معدن در فرابورس خبر داد و گفت: این شرکت در صورتی مالک این بخش خواهد شد که متمم قرارداد را که دربرگیرنده خواسته های استان و شهرستان است، بپذیرد.

فرماندار بافق با تاکید بر دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر توقف واگذاری برای تامین نظرات شهرستان و استان گفت: با توجه به انفال بودن معدن، اینکه آیا معدن قابلیت واگذاری دارد یا خیر نیز همزمان در دست پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز