خبرگزاری کار ایران

باحضور روسای دانشگاه های آزاد؛

معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد یزد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۴۸

دکتر طباطبایی از روسای دانشگاههای آزاد استان خواست تا با تشکیل جلسات مشترک راهکارهای خود را برای مسائل مختلف دانشگاهی ارائه دهند.

دکتر معصومه طباطبایی بعنوان معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد معرفی شد.

به گزارش ایلنا از یزد، جلسه معارفه معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد باحضور روسای دانشگاه های آزاد استان برگزار شد.

دبیر هیات امنای استانی و رئیس واحد یزد در ابتدای این نشست با خیر مقدم و قدردانی از مسئولین دانشگاهی در این مراسم گفت: مدیران زحمات زیادی در توسعه دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد کشیده اند و این تلاش بر کسی پوشیده نیست. وی افزود: امروز فرصت مناسبی در اختیار ماست تا بتوانیم برای دستیابی به اهداف و سیاست‌های کلان دانشگاه با استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان قدم برداریم.

دکتر میر فخرالدینی ضمن اشاره به توانمندی ها و تجربیات دکتر معصومه طباطبایی برای وی آرزوی توفیق و سربلندی کرد و از روسای واحدهای دانشگاهی استان خواست نهایت همکاری را با وی داشته باشند.

دکتر معصومه طباطبایی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در ادامه مراسم طی سخنانی گفت: قصد داریم تا با برداشتن گام های موثر، مشکلات اساسی واحد های دانشگاهی به طرق مختلف حل شود.

وی از روسای دانشگاههای آزاد استان خواست تا با تشکیل جلسات مشترک راهکارهای خود را برای مسائل مختلف دانشگاهی ارائه دهند.

معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد استان یزد همچنین بر ارائه راهکارها برای درآمدزایی غیر از شهریه تاکید کرد.

در پایان، هرکدام از روسای دانشگاه های آزاد اسلامی استان ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای دکتر طباطبایی، دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف دانشگاهی طرح کردند.

گفتنی است دکتر رضا امرالهی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های اصفهان، یزد و سمنان ۳۱ فروردین ماه سالجاری در حکمی سرکار خانم دکتر معصومه طباطبایی را به سمت معاونت خود در دانشگاه های آزاد استان یزد منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز