خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در یزد:

صندوق در دوره جدید به دنبال وصول مطالبات است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۶۹

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: طی شش ماه گذشته که در صندوق حضور یافته ام مطالبات صندوق بطور جدی مورد پیگیری قرار گرفته و حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان از منابع به صندوق بازگشته است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: صندوق در دوره جدید به دنبال وصول مطالبات است.

به گزارش ایلنا از یزد، شهاب الدین غندالی صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایندگی استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان یزد با اشاره به تاریخچه ۱۸ ساله صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره جدید به دنبال اقدامات بیشتر رفاهی فرهنگیان و بازنشستگان است.

وی گفت: اتصال صندوق فرهنگیان به دولت موجب تغییرات مدیریتی مداوم در این زمینه شد بطوری که بانک سرمایه که بخش اعظمی از سهامش به فرهنگیان اختصاص دارد، در ۸ سال گذشته ۹ مدیرعامل را تجربه کرده است و بانک‌های مشابه خصوصی تنها یک مدیرعامل داشته‌اند.

وی در عین حال گفت: ۳۵ درصد از سهام فروخته شده فرهنگیان به شهرداری در حال حاضر متعلق به فردی است که در زندان است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: طی شش ماه گذشته که در صندوق حضور یافته‌ام مطالبات صندوق بطور جدی مورد پیگیری قرار گرفته و حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان از منابع به صندوق بازگشته است.

غندالی گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه دارد و تیمی به سرپرستی آقای عبده تبریزی مسئولیت برآورد ارزش افزوده صندوق را که حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان است، بر عهده دارد.

وی گفت: صندوق در سال‌های ۸۶ تا ۸۸ با بحران بوده است و باید با تلاش مضاعف منابع را وصول کرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر منزلت معلمان و پاسخگویی همه مسئولان صندوق به آنان گفت: باید به گونه رفتار کرد تا آرامش را در معلم ایجاد کنیم چراکه وقتی معلم آرامش داشته باشد و درگیر معیشت نباشد، با مطالعه در کلاس حاضر می‌شود، اطلاعات خود را بروز می‌کند و با پوشش مرتب در کلاس حاضر می‌شود و می‌تواند بر دانش آموزان تاثیر گذار باشد.

غندالی تصریح کرد: وجود ناهنجاری‌ها در جامعه نشان می‌دهد نظام تعلیم و تربیت ما در وضعیت مناسبی بسر نمی‌برد.

وی در پایان سخنان خود از معلمین خواست تا نسبت به صندوق ذخیره فرهنگیان و فعالیت‌های آن حساس و مطالبه گر باشند. وی برای نمونه به پروژه نیمه تمام city center شهر یزد اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد این پروژه متعلق به فرهنگیان است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در سال جدید ۹۵۰ میلیارد تومان میان اعضای فرهنگی توزیع شده که به هر یک از اعضا بطور متوسط ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعلق گرفته است. غندالی گفت: معلمان می‌توانند با مراجعه به سیت صندوق ذخیره فرهنگیان و وارد کردن کدملی و کدپرسنلی صورت وضعیت خود را مشاهده کنند.

در این مراسم همچنین، نخستین دفتر استانی صندوق ذخیره فرهنگیان افتتاح شد و احمد شهسواری مدیرکل اسبق آموزش و پرورش یزد بعنوان مسئول صندوق معرفی شد.

احمد شهسواری در این خصوص گفت: بنده از سال ۱۳۶۵ که مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد شدم با آقای غندالی که در کرمان بودند، آشنا شدم و به ایشان و آقای تقی‌زاده و آقای فانی اطمینان دارم.

وی همچنین کار در مجموعه آموزش و پرورش را موجب افتخار خود دانست و گفت: این مجموعه مقدس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز