خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان یزد:

در ایام الله دهه فجر ۶۸ برنامه اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۶

از ۲۵ دیماه گذشته نسبت به شناسایی ظرفیتها و توانمندیهای شرکتها وکارخانجات اقدام وتعاملات خوبی با خانه کارگر، شوراهای اسلامی کار، انجمن های صنفی کارفرمایان واتاق تعاون انجام دادیم.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، از اجرای ۶۸ برنامه در ایام الله دهه فجرخبرداد و گفت این برنامه ها ویژه بانوان، کارگران و تعاونی ها در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

به گزارش " ایلنا " از یزد، " محمد حسین ریاحی " ظهر پنج شنبه ۱۰ بهمن ماه در نشستی خبری اظهارداشت: به منظور تبیین نقش مهم و ارزشمند جامعه کارگری در پیروزی وتداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ونیز آیین های گرامیداشت این ایام با هماهنگی ستاد دهه فجر استان برنامه های مناسبی با رویکرد ایجاد فضای نشاط بیشتر در قالب دو کمیته کارگری کارفرمایی دهه فجر وشورای هماهنگی رفاه اجتماعی تدوین شده است که در ایام مبارک دهه فجربه اجرا در می آید.

وی به برگزاری جشن فرهنگی - ورزشی ویژه جامعه کارگری وتعاونیها واجرای برنامه های شاد و متنوع درمجموعه ورزشی کارگران یزد اشاره کرد وگفت: نمایشگاه دو روزه توانمندی بانوان ویژه تعاونی ها درشهرستانهای بافق، مهریزوابرکوه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، نصب بنر و پلاکارد متحدالشکل در مبادی ورودی کارخانجات و دیگر نقاط سطح شهر، تجلیل از مقام شامخ ایثارگران در حوزه کارگری و کارفرمایی وتعاونی، تجلیل از کارگران حائز رتبه در رشته های ورزشی در سطح کشورو استان، همچنین تجلیل از برگزیدگان نهمین دوره مسابقات قرآنی کارگری در سطح کشور را از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه فجراعلام کرد.

وی تجلیل از ایثارگران وتنی چند از بازنشستگان دستگاههای عضو شورای رفاه اجتماعی، راه اندازی ایستگاههای صلواتی در ادارت تابعه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی در ایام الله دهه فجر را از مصوبات شورای مذکور عنوان کرد.

وی گفت: از ۲۵ دیماه گذشته نسبت به شناسایی ظرفیت ها و توانمندیهای شرکتها وکارخانجات اقدام وتعاملات خوبی با خانه کارگر، شورای اسلامی کار، انجمن صنفی کارفرمایان واتاق تعاون انجام دادیم.

" ریاحی " گفت امیدواریم با کمک تشکل ها بتوانیم با اجرای برنامه های راهبردی خانواده های عزیزکارگران را با کار عجین کنیم.

رییس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجراستان با اشاره به نقش مهم کارگران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از جامعه کارگری استان خواست ضمن شرکت فعال در جشن های ایام الله مبارک دهه فجر، در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه حضور گسترده داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز