خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به وزیر کشور؛

۸۰ هیئت مذهبی استان یزد گزینه‌های مورد حمایت خود را برای استانداری اعلام کردند

کد خبر : ۱۱۰۰۰۴

هر چند با شناختی که از حضرتعالی داریم، این اطمینان وجود دارد که از فضای عمومی و خواست مردم استان یزد آگاهید و بهترین تصمیم را در جهت امید مردم دارالعباده ی یزد و خواسته آنان که همانا " تغییر " است، محقق خواهید ساخت.

ایلنا: بیش از ۸۰ تشکل غیردولتی و هیئت مذهبی استان یزد با صدور بیانیه‌ای از استاندارای آقایان اولیاء، کلانتری و سفید در دوره جدید مدیریت استان یزد حمایت کردند.

به گزارش ایلنا از یزد، در بیانیه انجمن‌های غیر دولتی و هیئات مذهبی خطاب به وزیر کشور آمده است:

جناب آقای رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام

چنانچه مستحضرید پس از انتخاب شایستهٔ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی توسط مردم و تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری، موجی از شادی و امید به آینده کشور را فرا گرفت.

اکنون هدایت این موج امیدبخش در دستان با کفایت دولت محترم است. با عنایت به تاکیدات فراوان رئیس جمهور و جنابعالی بر نقش مهم تشکل‌های غیردولتی و اهتمامی که در دولت محترم مبنی بر تقویت این بخش وجود دارد، ما جمعی از تشکل‌های غیردولتی استان یزد مشتاقانه منتظر وزش نسیم جانبخش اعتدال بر کویر تفتیدهٔ یزد هستیم و امیدواریم در این راه از مدیران با سابقه، متعهد، متخصص و معتدل استان یزد و ثمرات پر برکت انقلاب، آقایان علی اکبر اولیاء، غلامعلی سفید و سید حمید کلانتری، در مقام سکانداری استان یزد استفاده شود.

هر چند با‌شناختی که از حضرتعالی داریم، این اطمینان وجود دارد که از فضای عمومی و خواست مردم استان یزد آگاهید و بهترین تصمیم را در جهت امید مردم دارالعبادهٔ یزد و خواسته آنان که همانا «تغییر» است، محقق خواهید ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز