خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت تاکید کرد:

لزوم‌ جمع بندی هرچه سریعتر موضوع پروژه‌های نسقی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۷۴

شهردار رشت بر لزوم‌ جمع بندی هرچه سریعتر موضوع پروژه های نسقی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی در جلسه ستادی با مدیران مناطق پنجگانه گفت: لایحه اصلاحی و حقوقی ‌پروژه های نسقی باید هرچه سریعتر انجام شود.

شهردار این کلانشهر  در جلسه ستادی بامدیران مناطق پنجگانه با اشاره به مشکلات موجود در صدور پروانه های ساخت و ساز و مصوبات مبایعه نامه ها اظهار داشت : پرداختن به مصوبات این مبایعه نامه ها دست کم سه سال دیگر نیز شهرداری را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

مسعود نصرتی گفت: مناطق باید به صورت واضح اعلام کنند که برای فعالان معماری پروانه صادر می شود.

وی با بیان اینکه اسفند ماه فصل ارزش درآمدی معماران است افزود: شهرداری نباید درآمد زایی از این راه را در اسفند ماه از دست دهد.

شهردار رشت تاکید کرد: باید به سرعت و بدون وقفه امورات مربوط به تهاتر انجام شود.

نصرتی ادامه داد: اقدامات مربوط به پروژه های نسقی باید زودتر جمع بندی شده و لایحه اصلاحی و حقوقی آنها نیز باید هرچه سریعتر انجام شود.

وی گفت: مطالبات از سالهای ۹۴ و ۹۵ همچنان باقی مانده و به سال ۹۶ منتقل شده اند که به نوبه خود موجب انحراف در بودجه این سال نیز شده است.

این مسئول با بیان اینکه تحقق بودجه شهرداری با هزینه های آن برابری نمی کند افزود: در ۴ ماه گذشته برای ۵ مبایعه نامه ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون‌تومان به صورت نقدی و غیرنقدی هزینه شده است که با این رقم می شد ۱۵ پارک محلی احداث کرد .

شهردار رشت تاکید کرد : نمایندگان ، مسئولان راه و شهرسازی و استاندار باید برای جبران خسارت ها به شهرداری یاری رسانند.

نصرتی خاطر نشان کرد: قرار نیست با طلبکاران وارد جنگ‌ شویم ولی اگر قرار باشد تمام طلب ها با درآمدهای شهرداری پرداخت شود در این نهاد وضعیت اسفناکی به وجود خواهد آمد زیرا عدد طلب ها آنقدر بزرگ است که با درآمدهای شهرداری تناسب ندارد.

وی تصریح کرد: بهتر است مشکلات حوزه شهری به طور شفاف برای شهروندان بیان و راهکاری اساسی برای آن در نظر گرفته شود.

شهردار رشت همچنین ضمن تبریک انتصاب کامران راد به عنوان شهردار جدید منطقه دو، از حضور مرتضی عاطفی به عنوان شهردار پیشین این منطقه قدردانی و مسئولیت جدید وی را در استانداری تبریک گفت.

وی همچنین در این جلسه طی حکمی خانم کبری مرادی را به سمت مشاور امور بانوان در شهرداری رشت منصوب و معارفه کرد.

در این ‌جلسه ستادی علاوه بر شهردار رشت و مدیران مناطق پنجگانه، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل، مریم‌ گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی، طیبه بینا مدیر ستاد محیط زیست شهری، هومن روایی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی، سجاد محجوب رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، علی بهارمست معاون عمرانی و امور زیر بنایی شهرداری ، مرتضی شریفی معاون هماهنگی مناطق و سازمانها، علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت و تعدادی دیگر از مدیران شهرداری حضور داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز