خبرگزاری کار ایران

سید امیر حسین علوی مطرح کرد:

اشتغال و مشکلات مالی مهم‌ترین دلیل مراجعات مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۹۲

رئیس شورای‌شهر رشت گفت: اشتغال و مشکلات مالی مهم ترین دلیل مراجعه شهروندان به شورا است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی اظهار کرد: سه شنبه هر هفته روز ملاقات مردمی با شهروندان برگزار می‌شود و در این دیدارها بیشترین تقاضای آنان ایجاد اشتغال و دریافت کمک‌های مالی است.

وی افزود: تخفیف عوارض ساختمانی ، اجرای آسفالت و... از دیگر مباحثی است که در روز ملاقات مردمی توسط شهروندان مطرح می‌شود.

علوی با بیان اینکه رشت در مسیر توسعه قرار گرفته است تصریح کرد: رشت از جلوه‌های طبیعی و خدادادی فراوانی برخوردار است که از آن جمله می توان به دو رودخانه و تالاب عینک اشاره کرد.

رئیس شورای‌شهر رشت افزود: استفاده از مواهب گردشگری رودخانه‌ها و تالاب عینک رشت می‌تواند زمینه‌های اشتغال فراوانی در شهر ایجاد و چرخه اقتصادی شهروندان را تقویت کند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت شهر خلاق خوراک مقوله دیگری است که باید برای رفع مشکل بیکاری به آن توجه کرد، گفت: دغدغه‌های فعلی شهروندان درباره بیکاری و مشکلات مالی بر کسی پوشیده نیست و باید عزم خود را در راستای رفع آن به کار ببندیم .

 علوی با اشاره به اجرای پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی در رشت بیان کرد: اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی رشت در دوران فعالیت شورای چهارم آغاز شد و خوشبختانه امروزه شاهد رفع مشکل آبگرفتی در رشت هستیم.

رئیس شورای‌شهر رشت افزود: در حال حاضر اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی رشت در برخی نقاط شهر در دست اجرا است و امیدوارم با تمهیدات انجام شده تمام نقاط آبگیر رشت رفع مشکل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز