خبرگزاری کار ایران

افتتاح طرح گازرسانی به 12 روستای لنگرود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۲۹

مراسم افتتاح طرح گازرسانی به 12 روستای بخش اطاقور شهرستان لنگرود در روستای بلوردکان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لنگرود،  مراسم افتتاح طرح گازرسانی به 12 روستای بخش اطاقور شهرستان لنگرود با حضور مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، حسین اکبر مدیرعامل گاز گیلان، سید رضا جوادپور فرماندار لنگرود و جمعی از مدیران شهرستانی در روستای بلوردکان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل گاز گیلان اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم هدیه‌ای بسیار ناقابل از طرف همکاران شرکت گاز به مردم این دیار تقدیم کنیم.

وی با بیان اینکه در طلیعه چهلمین بهار آزادی 50 روستا در جای جای استان گیلان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان از نعمت گاز بهره مند شدند اظهار داشت: برای گازرسانی به 12 روستای آتش سرا، کته خوربین، سنگتاش، لیاشورسرای استادولی، آغوزچال، حسین آباد،سرلیل، کل چال، گاوکلی، اترود، مادیان گوابر و بلوردکان در شهرستان لنگرود بیش از 1.6 میلیارد تومان هزینه شده است.

 اکبر اعلام داشت:طبق تعاریف وزارت نفت اگر بیش از 95 درصد سوخت شهرستانی از طریق گاز طبیعی تامین گردد آن شهرستان بعنوان شهرستان سبز بلحاظ گازرسانی معرفی می شود و با گازرسانی به 12 روستای لنگرود در دهه مبارک فجر، این شهرستان با پوشش صد در صدی خانوارهای شهری و 96 درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز، بعنوان هشتمین شهرستان سبز در گیلان معرفی  شود.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: برای تحقق این مهم در دهه فجر امسال بالغ بر 30 کیلومتر عملیات شبکه گذاری و بیش از 30 انشعاب گاز در این روستاها نصب شده است.

 اکبر در خاتمه عنوان نمود: این پایان کار نیست و عملیات گازرسانی به 12 روستای دیگر این شهرستان  با بودجه ای بالغ بر 1.5 میلیارد تومان در حال اجرا می باشد و 5 روستای دیگر هم در خوشه نارنج بن پیش بینی شده است که امیدواریم با همکاری خوب مسئولین این شهرستان بویژه نماینده محترم شاهد محرومیت زدایی از روستاهای لنگرود باشیم.

همچنین در این مراسم لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان مشکلات و سختی های کار گازرسانی و عملیات شبکه گذاری در مناطق کوهستانی، از زحمات و تلاش های مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز