خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر لاهیجان :

شهروندان لاهیجانی با ارائه ایده های خود در شهر سرمایه گذاری کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۲۱

عضو شورای شهر لاهیجان با تاکید بر لزوم به بکارگیری سرمایه گذاران بومی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:شهروندان لاهیجانی با ارائه ایده های خود در شهر سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،آرمان پوریاسری رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه شورا برای توسعه این شهر اظهار داشت: امروزه در جوامع پیشرفته بکارگیری سرمایه گذاران در بخش مسکن ، گردشگری و شهری لازمه ایجاد آرامش و رضایت شهروندان است .

وی با تاکید بر اینکه لاهیجان تشنه سرمایه گذاری است، افزود: لاهیجان با قدمت تاریخی و مواهب طبیعی می تواند به جایگاه اصلی خود و بار دیگر به عنوان عروس ایران مطرح شود .

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان با توجه به کسب عنوان انبوه ساز برتر توسط مهندس فرامرز جهاندیده ، گفت : شهرداری لاهیجان و شورای شهر لاهیجان باید قدر سرمایه گذاران بومی را داشته باشد و با ایجاد فضایی مناسب شرایطی ایجاد کنیم که سرمایه گذاری در لاهیجان با همکاری این عزیزان بیشتر باشد .

پوریاسری با اشاره بر اینکه لاهیجانی ها لایق بهترین ها هستند ، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار برای پروژه های همچون استخر حاجی آباد و ... لاهیجان را به سوی قطب گردشگری منطقه خواهد برد .

عضو کمسیون عمران شورای شهر لاهیجان گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی ، بکارگیری سرمایه گذاران بومی و تشویق آنها برای سرمایه گذاری در شهر خود از مصادیق اقتصاد مقاومتی است .

وی یادآور شد: سرمایه گذاری در شهر فقط در بحث مالی خلاصه نمی شود و شهروندان عزیز لاهیجانی با ارائه ایده ، کمک فکری و هر آنچه برای شهر از دستشان بر می آید می توانند برای شهری بهتر تلاش کنند .

آرمان پوریاسری خاطرنشان کرد: شورای شهر لاهیجان آماده حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بومی است و از شهروندان لاهیجانی دعوت می کند ، با ارائه ایده های خود در شهر سرمایه گذاری کنند و ارزومندم تمام شهروندان در هر زمینه ایی که فعالیت می کنند نفر برتر در کشور شوند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز