خبرگزاری کار ایران

با تاکید رئیس دانشگاه صورت گرفت؛

بهبود ارایه خدمات بهداشتی- درمانی آستارا در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۰۶۰

طی بازدید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان های غرب گیلان، بهبود ارایه خدمات بهداشتی درمانی شهرستان مرزی آستارا در دستورکار دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از آستارا، برحسب دستور رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان مبنی بر بهبود ارایه خدمات بهداشتی - درمانی در شهرستان مرزی آستارا، تیمی به سرپرستی دکتر محمد تقی آشوبی-معاون درمان دانشگاه و با حضور حجت الاسلام امیر چهری- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معصومه ادیب -مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به صورت سرزده از مراکز درمانی شهرستان مرزی آستارا بازدید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت: توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، یکی از دغدغه های مهم دانشگاه علوم پزشکی است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز بر استقرار این مهم تاکید دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید یک روزه که با حضور مسئولان شهرستان آستارا از جمله امام جمعه و فرماندار شهرستان همراه بود بر رفع کمبودها و بهبود کیفیت خدمات سلامت آستارا تاکید شد.
 
محمد تقی آشوبی تصریح کرد: نگاه تیم ارشد مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارایه خدمات مناسب سلامت و بهبود کیفیت آن برای تمام مردم استان  علی الخصوص مناطق محروم است و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد. وی ادامه داد: همراهی و تعامل سازنده سایر مسئولان شهرستان ها نیز در این زمینه، بسیار اثر گذار خواهد بود.
 
در این بازدید یک روزه، معاون درمان و هیات همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی آستارا از بیماران بستری عیادت و از زحمات شبانه روزی کادر درمانی و مسئولان این بیمارستان تقدیر کردند.

 در ادامه از بیمارستان شهید نورانی تالش نیز بازدید بعمل آمد و روند ارایه خدمات این بیمارستان را نیز مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام امیر چهری- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معصومه ادیب - مدیر پرستاری دانشگاه و جمعی از کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید یک روزه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز