خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انجام شد؛

افتتاح 23 پروژه عمرانی در بخش خشکبیجار رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۵۴۸

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر 23 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در بخش خشکبیجار با حضور سرپرست فرمانداری رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی در مراسم افتتاح پروژه های بخش خشکبیجار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: طی چهار دهه ای که از عمر پربرکت انقلاب می گذرد، تداوم و پیروزی آن باعث برجستگی های این انقلاب نسبت به سایر انقلاب های دنیا شده است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه اصل استوار است، گفت: علاوه بر وحدت، هر جا که تفکرات سیاسی و اصول آن را حفظ کردیم، منجر به نتیجه مثبت شده؛ محوریت همه گروه ها و اقشار که با یک هدف مشترک وارد عرصه می شوند، تقویت نظام و خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: هر جایی که نسبت به دو موضوع مذکور کمرنگ وارد شدیم به عنوان مثال در خدمت به مردم تظاهر یا در بداخلاقی ها افراط کردیم، موفقیتی حاصل نشده است زیرا خط کش ما مردم هستند، ادعای ما بر اساس نظرات مردم ثابت می شود.

وی با تاکید بر رعایت اصل عدالت در تخصیص اعتبارات، اضافه کرد: برای تخصیص بودجه 97، به صورت میدانی در بخش ها حضور می یابیم و پس از بررسی مشکلات و موانع اقدام به برنامه ریزی لازم می کنیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به همکاری و تلاش نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در تحقق پروژه های این شهرستان، بیان کرد: پست 63.20 کیلو ولت خشکبیجار و جاده 10 کیلومتر خمام به خشکبیجار از پروژه های مهم و در دست اقدام این بخش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز