خبرگزاری کار ایران

مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۴۳۳

مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه در محل دانشکده پزشکی رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین افتتاح مرکز جامع الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: این مرکز برای اولین بار با ظرفیت 110 یونیت جهت استاندارد سازی  آموزش پزشکی افتتاح شد.

 شاهرخ یوسف زاده چابک ادامه داد: افتتاح این مرکز این امکان را می دهد که از این پس آزمون هایی در سطح پیشرفته از جمله آزمون های جامع زبان در این مرکز برگزار شود.

وی این اقدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان را  گامی بسیار مهم و اساسی، برای ارتقای کیفیت آموزش و محصولات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عنوان کرد.

جبار کوچکی نژاد- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از زحمات ریاست و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:  اقدامات صورت گرفته در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش، در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان بسیار محسوس است. در این زمینه حمایت از برنامه های دانشگاه به ویژه در بخش آموزش، می تواند مثمر ثمر باشد.

همزمان با دهه مبارک فجر، مرکز جامع الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فضایی به مساحت 200 مترمربع  با اعتباری بالغ بر 365 میلیون تومان و با ظرفیت 110 دستگاه رایانه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز