خبرگزاری کار ایران

دلق پوش خبر داد:

افتتاح چندین طرح صنعتی در رودسر و رضوان‌شهر

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۶۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: چندین طرح صنعتی در شهرستان‌های رودسر، رضوان‌شهر افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد دلق پوش گفت: فردا چهارشنبه 18 بهمن چندین طرح صنعتی و زیربنایی با حضور سید محمود نوابی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سایر مسئولان استانی در شهرستان‌های رودسر، رضوان‌شهر و رشت، افتتاح آغاز به‌کار خواهند کرد.

وی تصریح کرد : در امتداد راه اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی در دهه مبارک فجر، صبح روز چهارشنبه 18 بهمن ماه چهار طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 64000 میلیون ریال و اشتغال 100 نفر به صورت مستقیم،  در زمینه های سورتینگ میوه ، سردخانه انواع مواد غذایی، البسه و چادر مسافرتی، تابلو برق و انواع نایلون و نایلکس در شهرستان رودسر به بهره برداری خواهد رسید. پس از آن تصفیه خانه شهر صنعتی سکام رضوانشهر با ظرفیت 80 متر مکعب در روز و با سرمایه گذاری 17000 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

دلق پوش همچنین به لزوم فراهم سازی بسترهای زیربنایی برای توسعه سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: در این راستا کلنگ زنی طرح توسعه شهرک صنعتی سفید رود رشت که مساحت آن بیش از 250 هکتار است، پایان‌بخش برنامه سفر یک‌روزه معاون وزیر به استان گیلان خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: ایام دهه‌فجر بیش از 25 طرح صنعتی کوچک و متوسط و واحدهای صنفی و خدماتی در شهرستان‌های مختلف با حضور فرمانداران و مسئولان شهرستانی در نقاط متعدد گیلان افتتاح و راه‌اندازی شده که در مجموع موجبات اشتغال بیش از 400 نفر و سرمایه گذاری بالغ بر 77 میلیارد تومان در استان فراهم شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز