خبرگزاری کار ایران

افتتاح 17 طرح عمرانی در بخش لوندویل آستارا با حضور فرماندار

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۳۴

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر 17 طرح عمرانی در بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا همزمان با دهه فجر ابتدا پنج واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) را در روستاهای کانرود، خسرومحله و نظرمحله لوندویل افتتاح کرد که هر یک از این واحدهای مسکونی ۷۰ متر مربع مساحت دارند و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 560 میلیون ریال در طول سه ماه ساخته شده است.

در ادامه یونس رنجکش با حضور در روستای سیره الیوه پروژه تقویت برق این روستا را مورد بهره‌برداری قرار داد. برای اجرای 12 طرح اصلاح، بهسازی و تقویت شبکه برق در نقاط مختلف بخش لوندویل بالغ بر 11 میلیارد و 560 میلیون ریال هزینه شده است.

سپس فرماندار آستارا در روستای کوته کومه لوندویل حاضر شد و کلنگ یک باب مسکن مددجویی را به زمین زد. قرار است این واحد مسکونی توسط سپاه ناحیه آستارا ظرف مدت سه ماه آماده شود.

فرماندار آستارا همچنین در ادامه این مسیر از روند اجرای پروژه احداث راه جنگلی آبشار لاتون نیز بازدید به عمل آورد.

 فرماندار آستارا از افتتاح یک پروژه آسفالت راه در روستای کانرود به دلیل نیمه کاره بودن خودداری کرد و یادآور شد که افتتاح پروژه های نیمه تمام کار درستی نیست و خواستار دقت بیشتر مسئولان شهرستان در این زمینه شد.

 در این برنامه‌ها مظفری معاون سیاسی فرمانداری آستارا و قدیمی بخشدار لوندویل و بسیاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین مردم منطقه حضور داشتند.

افتتاح 17 طرح عمرانی در بخش لوندویل آستارا با حضور فرماندار افتتاح 17 طرح عمرانی در بخش لوندویل آستارا با حضور فرماندار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز