خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت:

گازرسانی به 50 روستا و 87 واحد صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۲۱

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان گفت: همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران 50 روستا و 87 واحد صنعتی از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا از رشت،حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: برای گازرسانی به 50 روستا بالغ بر211 کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام و اعتباری معادل 120میلیارد ریال هزینه شده و امکان بهره مندی  بیش از 2 هزار 500 خانوار روستایی از نعمت گاز فراهم شده است.

وی ادامه داد: با بهره مندی این تعداد خانوار از نعمت گاز در دهه مبارک فجر، تعداد خانوارهای بهره مند از گاز طبیعی در گیلان به 831 هزار خانوار رسیده و درصد بهره مندی خانوارهای گیلانی به 97.6 درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: هم اکنون عملیات گازرسانی به 57 روستای دیگر در حال اجراست که در صورت تامین بودجه در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

 اکبر همچنین از گازرسانی به 87 واحد صنعتی عمده در سطح استان با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: گازرسانی به این واحدها سبب صرفه جویی 12 میلیون لیتر فرآورده های نفتی شده است.

وی در پایان از اجرای عملیات گازرسانی به 62 واحد صنعتی عمده دیگر با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: گازرسانی گسترده در استان زمینه رونق کسب و کار کارگاه های کوچک و محلی در روستاها و مناطق دور دست را فراهم ساخته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز