خبرگزاری کار ایران

بابایی خبر داد:

نخستین چاپخانه افست شفت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۷۷۶

رییس اداره ارشاد شفت از افتتاح نخستین چاپخانه افست دو ورقی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از شفت، همزمان با ایام دهه فجر، نخستین چاپخانه افست دوورقی شفت در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه در شهرک صنعتی دهستان چوبر شفت به بهره‌برداری رسید.

مهنا بابایی مقدم ضمن ابراز خرسندی از تأسیس این مرکز در تشریح چاپ افست گفت: چاپ افست روشی برای دستیابی به بهترین کیفیت و بالاترین تیراژ است. وجود تمام امکانات لازم برای تولید یک سفارش باعث می شود تا کنترل کیفی به شکل مناسب و قابل قبول در تمامی مراحل امکان‌پذیر باشد.

وی ادامه داد: چاپ افست نوعی از چاپ است که امروزه به طور بسیار گسترده برای چاپ انواع کتاب، مجله، بروشور، کاتالوگ و... روی کاغذ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این مسئول با بیان این‌که صنعت چاپ یک صنعت فرهنگی است، گفت: وجود صنعت چاپ در دنیا منشأ بسیاری از تحولات اجتماعی به واسطه دانش و تجارب و بالا رفتن سرعت اطلاع رسانی بوده است.

وی تعداد چاپخانه‌های شهرستان را دو باب دانست و یادآور شد: از این دو مرکز یکی چاپخانه دیجیتال و دیگری چاپ افست است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شفت با بیان این‌که با راه‌اندازی این مرکز، شهرستان از چاپ افست بی‌نیاز خواهد شد، اظهارداشت: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهروندان حمایت جدی از این صنعت به‌عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز