خبرگزاری کار ایران

رمضانپور نرگسی:

قسم می‌خورم دخل و تصرفی در عزل و نصب کسی نداشتم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۲۹

عضو شورای‌شهر رشت گفت: من قسم می‌خورم هیچ‌گونه دخل و تصرفی در عزل و نصب‌ها نداشتم.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضان‌پور نرگسی در جلسه شورای‌شهر رشت اظهار داشت: قطعا همه می‌خواهیم داشته‌های خودمان را برای توسعه شهرمان عرضه کنیم و بنده تمایلی برای حضور در انتخابات شورای شهر نداشتم اما بعنوان یک تکلیف آمدم و خوشحالم که این توفیق نسیبم شد.

وی افزود: گاهی برخی صحبت‌ها گفته می‌شود و عده‌ای ناراحت می‌شوند و بنده از رسولی، جذب و عبداللهی عذرخواهی می‌کنم چراکه در دفاع از سپیدرود واژه‌ای گفته بودم که مناسب نبود. می‌خواهم به‌عنوان یک دوست کنار مردم باشم و اگر احیانا صحبتی می‌شود هیچ بی احترامی در کار نیست.

رمضان‌پور با اشاره به اینکه در جلسه گذشته از واژه بدی به‌عنوان باندبازی استفاده کردم، اذعان داشت: برای همدلی و توسعه شهرمان از گفتن آن واژه عذرخواهی می‌کنم چراکه معتقدم وقتی از مسیر خارج می شویم باید دوباره به مسیر مناسب برگردیم.

این عضو شورا تصریح کرد: تمام تلاش و کوشش من در جلسات بر مدار دوستی ،وحدت و یگانگی است .

وی درباره اتفاقات اخیر و صحبت‌هایی که با رضا رسولی در جلسه گذشته داشت، افزود: من قسم می‌خورم هیچ‌گونه دخل و تصرفی در عزل و نصب‌های کسی نداشتم اما متاسفانه حرف‌های من گاهی تحریف می‌شود و بنده اعلام می‌کنم تاکنون هیچ نیت بدی در این خصوص نداشته‌ام‌.

رمضان‌پور اذعان داشت: همه اعلام کردیم وقتی شهردار انتخاب می‌کنیم وی باید مدیران خودش را خود انتخاب کند زیرا نیت ما خدمتگزاری است و اعتقاد داریم که باید شهردار را آزاد بگذاریم.

این عضو شورا با بیان اینکه ما به‌عنوان نماینده مردم مطالبه‌گر و پرسش گر هستیم اظهار داشت: اگر فردی قابلیت‌هایی دارد باید این افراد را به شهردار برای مصاحبه و بکارگیری معرفی کنیم اما اجباری نیست.

رمضان‌پور با اشاره به اینکه رسانه‌ها گاهی برخی مسائل را تحریف می‌کنند، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای گفته بودم خواهرزاده‌های بنده بیکارند و این موضوع به شکلی برداشت شد که اینجانب درخواست جذب خواهرزاده خودم در شهرداری را دارم که به هیچ وجه این چنین نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز