خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری رشت تاکید کرد:

نظارت صحیح در لکه‌گیری آسفالت شهر رشت/ضرورت حمایت از سازمان عمران شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۱۰

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری رشت بر نظارت صحیح در لکه گیری آسفالت شهر رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی بهارمست موضوع آسفالت را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: این مقوله در دو بخش تولید و پخش و اجرا خلاصه می‌شود که در بخش تولید باید با به کارگیری تجهیزات مناسب و به روزرسانی قطعات و ارتقای کیفیت خدمات و کنترل پارامترهای مدنظر همچون نوع قیر ورودی به کارخانه، رعایت دمای استاندارد و حفظ دما و در بخش پخش و اجرا توجه به اصلاحات هندسی و... توجه داشت.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری رشت، با تاکید بر ضرورت نظارت روزانه توسط شهرداری های مناطق در کار لکه گیری گفت: با همه کمبودها خواهش ما این است نظارت کافی در کار لکه گیری معابر لحاظ شود.

ضرورت حمایت از سازمان عمران به ویژه در بخش مالی

وی افزود: در مورد میزان تناژ نیز درخواست ما این است که از طرفیت هردو کارخانه استفاده شود تولید بیش از ۹۰ تن در ساعت بسیاری از مشکلات ما را حل کند.

علی بهارمست از ضرورت حمایت از سازمان عمران به ویژه در بخش مالی سخن گفت و تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم نیروها و بیش از ۶ میلیارد سرمایه در این مکان فعالیت شایسته داشته باشد، لازم است تا انبار به طور بهینه شارژ شود تا در موارد ضروری با تعطیلی کارخانه مواجه نشویم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز