خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

اهتمام مسئولان برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۷۹

فرماندار تالش از مسئولان ادارات ذیربط خواست عملکرد خود را در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری در اختیار رسانه‌ها قرار بدهند.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندار تالش در جلسه اشتغال، سرمایه‌گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید گفت:مسئولان باید برای جذب اعتبارات اشتغال زایی تلاش بیشتر بکنند تا اعتبارات اعلام شده به نحو احسن جذب شود.

وی از مسئولان ادارات ذیربط خواست عملکرد خود را در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری در اختیار رسانه‌ها قرار بدهند.

نماینده‌عالی دولت در شهرستان  همکاری و تعامل مسئولان با فعالان اقتصادی و تولیدی را ضروری دانست و افزود: برای حل مشکلات فعالان اقتصادی و صنایع تولیدی باید ارتباط این افراد با مسئولان و مدیران تقویت شود.

فرماندار تالش طرح تکاپو را راهکاری مناسب برای ایجاد اشتغال در شهرستان دانست و لذا از  ادرات متولی خواست به هر نحو ممکن در جذب اعتبارات این طرح تلاش کنند.

در ادامه این نشست در خصوص اجرای طرح روستایی بدون بیکار(کیشون بن) بحث و تبادل و نظر شد و مقرر شد هر چه سریع‌تر زیر ساخت‌های این روستا توسط مدیران ادارات اقدامات لازم را به‌عمل آورند تا بحث بوم‌گردی در منطقه به نحو احسن انجام شود.

در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان تالش درباره اجرای طرح توسعه کسب و کار اشتغال فراگیر(طرح‌تکاپو) برای اخذ تسهیلات متقاضیان معرفی شده از طریق  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان  23 طرح به مبلغ 108 میلیارد و 900 میلیون ریال، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان 9 طرح به مبلغ یک‌میلیارد و 850 میلیون ریال و اداره شیلات شهرستان 20 میلیارد و 266 میلیون ریال و اداره جهاد کشاورزی شهرستان 71 میلیارد ریال مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز