خبرگزاری کار ایران

حاجی پور خبر داد:

افتتاح مرکز ترافیک شهرداری رشت در دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۷۱

رییس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت از افتتاح مرکز ترافیک شهرداری رشت در دهه فجر سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رییس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به این موضوع که ما باید از کارشناسان رسمی دادگستری و نظرات آنها بهره گیری کنیم گفت: این اشخاص اکنون در مشاورین کمیسیون ترافیک ما حضور دارند.

حاجی پور با بیان این که خرید اتوبوس های با برند بنز امی باشد و چند تن از مشاورین می بایست از نزدیک روند تولید را مورد بازدید قرار دهند و در صورت مناسب بودن تایید نمایند. ما سعی در تعامل داریم ما همیشه به فکر مردم هستیم اگر ماشینی مناسب در شان شخصیت مردم رشت نباشد خودرویی بی کیفیت که زودی مستهلک شود نباید مورد تایید قرار گیرد آورده شود. ما به مردم باید پاسخ دهیم.

وی با بیان این موضوع که نمایندگان کمیسیون بعد از بازدید از کارخانه به ما در صحن شورا گزارش دهند. قضایا باید روشن و شفاف باشد جون ما هزینه پرداخت میکنیم. تمامی اعضای شورا هرگز شهر خود را فدای چیز دیگری نخواهند کرد.

رییس کمیسیون ترافیک در امور به کمیسیون ترافیک گفت همیشه باید مواردی از قبیل کمترین پول هزینه شده و بیشترین خدمات به مردم شهر را لحاظ کنیم. نباید مواردی را تحت فشار بپذیریم همه ما قسم یاد کردیم که جز منافع مردم در چارچوب قانون اساسی قدمی برنداریم و خطایی نکنیم و تحت هیچ شرایطی حرف خود را نزنیم. همانطور که در بحث می نی بوس های چینی رسما این مطالب را نپذیرفتیم.

معاون ترافیکی شهرداری رشت با اشاره به نا مطلوب بودن تعداد اتوبوس های موجود در شهر گفت با توجه به طرح جامع رشت می بایست تعداد صد و بیست اتوبوس فعال در شهر خدمات رسانی کند. ما اکنون مجبور شدیم تا با جاگزینی مینی بوس در شهر این کمبود را تا حدودی پوشش دهیم.

فرامرز جمشید پور در خصوص مشارکت بانک شهر پیرامون سرمایه گذاری در امر خرید اتوبوس های شهری افزود برای خرید شصت دستگاه اتوبوس به تفاهم رسیدیم که از این تعداد حدود پنجاه و پنج عدد آن دوازده متری به مبلغ حدودت ششصد میلیون تومان و پنج اتوبوس باقی مانده هجده متری به قیمت نهصد میلیون تومان می باشد.

مشاور کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با بیان این مطلب که باید در قرار داد ها تبصره ای اضافه شود تا مسایل فنی خودرو ها کامل تر و جزیی تر ارایه گردد.

ملک راه همچنین در ادامه صحبت ها با اشاره به مسایل نگهداری خودرو ها و افزایش زمان مصرف و جلوگیری از مستحلک شدن زود خودرو ها را مهم تلقی کرد.

جلال الدین محمد شکریه در بخشی با اشاره به این امور که باید فرم و سیستم خودرو های خریداری شده به مانند سال تولید خود بروز و مانند سال تولیدی از نسل جدید کارخانه باشد.

رسولی نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک اعلام کرد خرید خودرو با برند معتبری همچون بنز اتفاق بسیار خوبی است. رسولی گفت بنده تاکید دارم که می بایست جزییات کاملتر مسایل فنی آن را در قالب مصوبات به شکلی پیوست در اختیار ما قرار بدهند. در سیستم کارت خوانی که در این خودرو ها نصب گردیده است می باید همسویی با سیستم و طرح هوشمند سازی ما مطابق داشته باشد.

در ادامه از مشکلات روند تحویل مرکز کنترل ترافیک شهر رشت بحث گردیده شد و مقرر گردید تا ده روز آینده این مرکز قابلیت بهره برداری داشته باشد. مرکز ترافیک شهرداری رشت در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز