خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت عنوان کرد:

جذب سرمایه‌گذاران بواسطه مسایل مختلف تاریخی، اجتماعی و فرهنگی در رشت/ فراهم کردن بستر امن برای سرمایه‌گذاران

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۹۵

سرپرست‌فرمانداری رشت‌گفت: مسایل مختلف تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و آثار و مفاخری که در رشت وجود دارد می‌تواند سبب جلب نظر سرمایه‌گذاران شود اما نقطه قابل اتکا بستر امنی است که ما باید برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی با حضور در نشست کمیته معاونین و مدیران سرمایه گذاری شهرداری های کلانشهرهای کشور که در هتل کادوس رشت برگزار شد ، ضمن عرض تسلیت به خانواده پرسنل کشتی سانچی، اظهار کرد: شهر رشت با توجه به پتانسیلی که دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود: ظرفیت‌های شهرستان رشت می تواند زیربنای هرگونه ساخت و توسعه ای باشد. مسایل مختلف تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و آثار و مفاخری که در رشت وجود دارد می تواند سبب جلب نظر سرمایه گذاران شود اما نقطه قابل اتکا بستر امنی است که ماباید برای سرمایه گذاران فراهم کنیم.

وی از جمله مزایای سرمایه گذاری در رشت ر ا نزدیکی به کشورهای حاشیه دریایی خزر و امکان مبادله کالا، خدمات، جذب گردشگران کشورهای حاشیه، جاذبه های اکوتوریستی مانند دریا ساحل تالاب و بسیاری از نکات مثبت دیگر دانست.

در انتها سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید مدیریت عالی استان مبنی بر ایجاد بستر امن و مطمئن برای سرمایه گذاران اعلام داشت: می بایست که در جهت تحقق این مهم همه توان خود را مصروف داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز