خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد؛

شهردار رشت با قاطعیت در بی تدبیری‌ها ورود کند/ مسئولان به بسته شدن حساب های شهرداری رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۳۰

رئیس شورای شهر رشت گفت:خواسته یا ناخواسته برخی بی تدبیری‌ها دیده می شود که نیاز است شهردار رشت ورود کند و با قاطعیت به تصمیم گیری بپردازد.

به گزارش ایلنا از رشت، بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با حضور اصحاب رسانه  برگزار شد.

در ابتدا فاطمه شیرزاد عضو شورا به صحبت‌های شهردار رشت در خصوص بحران برف اشاره کرد و افزود: زمان آزمون و خطا گذشته و تجربیات به اندازه کسب شده است و انتظارات مردم باید برآورده شود.

وی اظهار داشت: در خصوص آسفالت شهر رشت شهردار باید پاسخگو باشد و به زیرساخت ها توجه بیشتری کند.

این عضو شورا همایش دو روزه سرمایه‌گذاری را یک موقعیت خوب برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در بحث اقتصادی آورده های خوبی برای شهر رشت به ارمغان بیاوریم.

در ادامه جلسه امیرحسین علوی رئیس شورا ضمن خیر مقدم به حاضران  جلسه با اشاره به اتفاق ناگوار کشتی سانچی گفت :این مصیبت را خدمت همه مردم ایران و همچنین گیلانیان عزیز تسلیت می گویم.

وی تصریح کرد:فردا همایش سرمایه گذاری کلانشهرها برگزار می شود که امیدواریم سبب رونق و رشد شهر رشت باشد.

علوی با تاکید بر اینکه اتفاقاتی در کشور رقم خورد که جا دارد به برخی مسائل توجه بیشتری کنیم و شهر رشت و توجه به نیروهای شهرداری را در اولویت های خودمان قرار دهیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود:خواسته یا ناخواسته برخی بی تدبیریها دیده می شود که نیاز است شهردار رشت ورود کند و با قاطعیت به تصمیم گیری بپردازد.

در بخش دوم جلسه ،سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه سرهنگ بایرامی، سرهنگ توشه و سرهنگ مصطفی پور در صحن علنی شورای شهر رشت حاضر شدند که این دید و بازدید به صورت غیرعلنی ادامه یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز