خبرگزاری کار ایران

سلمان شاه محمدی خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی صنایع چوب ویژه هنرآموزان و مربیان مدارس استثنایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۴۴۵

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی گیلان گفت: کارگاه آموزشی"صنایع چوب" ویژه هنرآموزان و مربیان مقطع متوسطه مدارس استثنایی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سلمان شاه محمدی با اشاره به اهمیت آموزش صنایع دستی به شیوه اصولی و کارآمد برای دانش آموزان مدارس استثنایی و لزوم آموزش مربیان آنها اظهار داشت: پیرو اجرای این مهم در قالب کارگاه آموزشی و پس از هماهنگی لازم با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، کارگاه آموزش صنایع چوب (معرق چوب) در شهرستان لاهیجان برگزار شد.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه ارتقاء سطح دانش علمی و مهارتی مربیان مدارس و هنرآموزان و نیز بهینه سازی آموزش معرق چوب در این کارگاه مورد توجه قرار داشته،اذعان کرد:در دوره مذکور استفاده از شیوه‌های نوین و خلاق جهت بهره‌وری کارآمد محصول، اصول کیفیت افزایی تولیدات، خواص و انواع کاربرد چوب‌ها، روش های خشک کردن چوب،آشنایی با ابزارهای مورد استفاده و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم بذکر است که آموزش دوره مذکور را ابراهیم ملاپور پهمدانی برعهده داشت که خود از اساتید جوان و برجسته رشته معرق چوب شهرستان لاهیجان است و موفق به دریافت نشان مرغوبیت کالا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کل کشور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز